ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چیپست مدیاتک هلیو p23
تکنولوژی

مدیاتک چیپست های جدید هلیو P23 و هلیو P30 را ۷ شهریور رونمایی خواهد کرد

یک وبسایت خبری چینی مدعی شده که کمپانی مدیاتک قصد دارد در روز ۷ شهریور (۲۹ آگوست) دو چیپ مجتمع جدید با نام های هلیو P23 و هلیو P30 را برای موبایل های هوشمند رونمایی کند. [digipullqoute ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

یک وبسایت خبری چینی مدعی شده که کمپانی مدیاتک قصد دارد در روز ۷ شهریور (۲۹ آگوست) دو چیپ مجتمع جدید با نام های هلیو P23 و هلیو P30 را برای موبایل های هوشمند رونمایی کند.

موبایل سازهای چینی اولین مشتریان این دو چیپست جدید خواهند بود

نسخه ارزان تر یعنی P23، بر پایه تکنولوژی ۱۶ نانومتری به تولید خواهد رسید و با بهره مندی از ۸ هسته پردازشی می تواند نمایشگرهایی با کیفیت Quad HD و گجت هایی مجهز به دوربین دوگانه را پشتیبانی نماید.

هلیو P30 اما قرار است با استفاده از تکنولوژی ۱۲ نانومتری کمپانی تایوانی TSMC ساخته شود. این چیپست از دو خوشه ۴ تایی از هسته های پردازشی با کلاک پایه ۱.۵ گیگاهرتز برخوردار خواهد بود. در زمینه ارتباطی نیز چیپست مذکور می تواند سرعت دانلود بر بستر LTE را تا ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه تضمین نماید.

بر اساس ادعای مبع خبر، موبایل سازهای مطرح چینی همچون اوپو، ویوو، میزو و شیائومی اولین مشتریان این دو چیپست خواهند بود و انتظار می رود نخستین موبایل های هوشمند مجهز به این قطعات سخت افزاری در سه ماهه آخر سال جاری میلادی روانه بازار شوند.

پیش از این شنیده شده بود که مدیاتک قصد دارد برای رقابت نزدیک تر با کوالکام، چیپست هلیو P23 را در محدوده قیمتی چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ روانه بازار سازد. به طور حتم به زودی اطاعات بیشتری در این خصوص در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی