ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات چیپست پرچمدار کایرین 970 هوآوی افشا شد

هوآوی قرار است در ماه اکتبر به صورت رسمی از پرچمدار جدیدش تحت عنوان Mate 10 رونمایی کند و سخنگویان کمپانی از همین حالا تایید کرده اند که این موبایل با چیپست تازه های سیلیکون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

هوآوی قرار است در ماه اکتبر به صورت رسمی از پرچمدار جدیدش تحت عنوان Mate 10 رونمایی کند و سخنگویان کمپانی از همین حالا تایید کرده اند که این موبایل با چیپست تازه های سیلیکون کایرین 970 به بازار عرضه می شود. اما این چیپست دقیقاً چه میزان قدرت دارد؟ خوشبختانه با خبرهای افشایی تازه، به نظر می رسد که پاسخ این سوال را یافته ایم.

چیپست کایرین 970، به چهار هسته Cortex A73 و چهار هسته Cortex A53 مجهز شده و سرعت کلاک 2.8 گیگاهرتز عمل می کند. چیپست با معماری 64 بیتی توسعه یافته و در تولید آن، از فرآیند 10 نانومتری استفاده می شود. گفتنی است که کایرین 970 رمی از نوع LPDDR4 با فرکانس کاری 1866 مگاهرتز داشته و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.

گذشته از چیپست تازه، مدیران هوآوی گفته اند که خط مشی های تازه ای برای Mate 10 تعریف کرده اند. این پرچمدار تازه قرار است با نمایشگر 6.1 اینچی عرضه شود و بر «عمر باتری مناسب»، «برطرف سازی لگ های نرم افزاری»، «بهینه سازی عملکرد 4G و آمادگی برای 5G» و «تصویربرداری عالی» متمرکز خواهد بود.

Mate 10 قرار است تقریباً یک ماه بعد از عرضه آیفون 8، گلکسی نوت 8 و ال جی V30 راهش را به بازار باز کند و برای رقابت با این همتایان قدرت، باید مشخصات قابل توجهی داشته باشد. تا به این لحظه که به نظر می رسد هوآوی به رشد ادامه می دهد و برای موفقیت پرچمدارش، دست به هرکاری می زند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    سی پی یو فوق العاده قوی ، جی پی یو قوی به ادرنو ۵۴۰ نمیرسه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی