ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس با انتشار یک ویدیو قدرت لرزشگیر نرم افزاری وان پلاس 5 را به نمایش گذاشت [تماشا کنید]

زمانی که وان پلاس آخرین موبایل «قاتل پرچمدار» خود را در ماه ژوئن روانه بازار کرد، وجود محدودیتی در آن باعث شد که طرفداران این اسمارت فون به شدت دلسرد و ناراحت شوند، و آن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

زمانی که وان پلاس آخرین موبایل «قاتل پرچمدار» خود را در ماه ژوئن روانه بازار کرد، وجود محدودیتی در آن باعث شد که طرفداران این اسمارت فون به شدت دلسرد و ناراحت شوند، و آن هم چیزی نبود جز عدم وجود ماژول لرزشگیر اپتیکال؛ خصوصیتی که در کمال تعجب پرچمداران قبلی شرکت یعنی وان پلاس 3 و وان پلاس 3T از آن برخوردار بودند.

اما نکته ای که خلاء نبود ماژول لرزشگیر را بدتر می کرد این بود که وان پلاس در آخرین پرچمدار خود هیچ تدبیری برای جلوگیری از لرزش ویدیوهای 4K به طور نرم افزاری هم نیندیشیده بود.

با این وجود، شرکت چینی هفته گذشته آپدیتی را برای وان پلاس 5 منتشر کرد که لرزشگیر الکترونیکی را برای دوربین آن به ارمغان آورد. وان پلاس برای اطلاع رسانی این موضوع ساعاتی پیش یک ویدیوی مقایسه ای منتشر کرده که با تماشای آن متوجه تأثیرات محسوس لرزشگیر نرم افزاری بر فیلمبرداری دیوایس خواهید شد.

این کلیپ که در صفحه توییتر وان پلاس منتشر شده سگ بازیگوشی را به نمایش گذاشته که در یک فضای سبز مشغول جست و خیز است و دوربین هم او را دنبال می کند. در این ویدیو صفحه به دو بخش تقسیم شده تا بتوانید عملکرد لرزشگیر نرم افزاری وان پلاس را با شرایط نبود آن مقایسه کنید.

در ادامه از شما دعوت می کنیم که به تماشای این ویدیو بنشینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • .
    . | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    توی لرزش گیر نرم افزاری حدود پنج الی ده درصد از کادر در اطراف از دست می روند و تکنولوژی جدیدی نیست توی پخش ویدیو وی اچ اس در نسل های اخری سیستمی داشتن که کمی از بالا پایین تصویر میزدن ولی در نهایت لرزش تصویرو می گرفتن نکتش اینجاست اون ویدیو های پانزده سال پیش از شبکه اپارات بهتر ویدیو پخش می کردن

  • musefian
    musefian | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    بيشتر معلومه از پايه متحرك برا فيلمبرداي استفاده كرده،اين چه لرزشگير نرم افزاريه كه كل تصوير رو بدون حركت هاي جزيي كرده،نظر من تقلب در اين ويدو هستش ?

  • Yousef Mohamdsalehi
    Yousef Mohamdsalehi | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    وان پلاس فدایی داره

مطالب پیشنهادی