ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با پیش بینی تراکم گرده گل ها شما را از حمله های آلرژیک نجات می دهد

گوگل تصمیم گرفته که با ارائه قابلیتی جدید شما را از آبریزش بینی و سوزش چشم ها و عطسه های شدید نجات بدهد. غول اینترنتی ساعاتی پیش اعلام کرده که از این پس میزان تراکم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

گوگل تصمیم گرفته که با ارائه قابلیتی جدید شما را از آبریزش بینی و سوزش چشم ها و عطسه های شدید نجات بدهد. غول اینترنتی ساعاتی پیش اعلام کرده که از این پس میزان تراکم گرده گل ها در مناطق مختلف را مستقیما در نتایج جستجوی خود به نمایش در می آورد.

به لطف این قابلیت کاربران می توانند بفهمند که میزان تراکم گرده گل ها در چه مناطقی بیشتر است، و در نتیجه برای جلوگیری از حمله های آلرژیک از آن نواحی دوری کنند. این قابلیت هنوز به طور رسمی راه اندازی نشده، اما از لحظه آغاز به کار آن می توانید با جستجوی عبارت pollen forecast وضعیت تراکم گرده گل ها در یک منطقه خاص را تا 5 روز آینده مشاهده کنید:

برای تحقق این موضوع، گوگل با سرویس هواشناسی معتبر The Weather Channel وارد همکاری شده تا اطلاعات دقیقی را به نمایش کاربران بگذارد. ضمنا اگر به گرده گل ها حساسیت خیلی شدیدی دارید، احتمالا خوشحال می شوید اگر بدانید که گوگل می تواند در مواقع اضطراری گرده افشانی شدید گل ها در منطقه تان را با نوتیفیکیشن های آنی به اطلاع شما برساند.

قابلیتی که از آن صحبت می کنیم هنوز برای عموم کاربران منتشر نشده، اما امید می رود که به زودی کلیه کاربران از سراسر دنیا به آن دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی