ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

حضور بسترن B30 در همایش بسترن سوارن گروه بهمن

به لطف شبکه های اجتماعی و تسهیل شدن روند ارتباطات، در سال های خیر کلوب های مختلفی در مورد خودرو در فضای مجازی شکل گرفته که در راستای هماهنگی بین مالکین، کسب اطلاعات، ارتباط موثر ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

به لطف شبکه های اجتماعی و تسهیل شدن روند ارتباطات، در سال های خیر کلوب های مختلفی در مورد خودرو در فضای مجازی شکل گرفته که در راستای هماهنگی بین مالکین، کسب اطلاعات، ارتباط موثر با شرکت ها و برگزاری همایش ها کاربرد دارد.

خریداران بسترن B50 نیز در جمعه گذشته همایشی را در بلوار شهید پاکنژاد تهران برگزار کنند. این برنامه که با حمایت گروه بهمن برگزار می شد شامل ارائه برخی از خدمات پس از فروش رایگان در محل همایش و نمایش اولیه بسترن B30 بود.

بسترن بی 30  به یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر مجهز است که می تواند 107 اسب بخار تولید کند و این قدرت توسط گیربکس 6 سرعته از برند مشهور آیسن با کد فنی F21 در اختیار چرخ های جلو قرار می گیرد.

سیستم تعلیق و فنربندی مدل B30 FAW در بخش جلو مک فرسون و مستقل با میل موج گیر است و در عقب نیز از تعلیق نیمه مستقل با فنر های پیچشی و میل موج گیر استفاده شده است.

سیستم فرمان نیز پا را یک مرحله از هیدرولیک بودن فراتر رفته و سیستم فرمان الکتریکی راحتی را برای راننده به ارمغان خواهد آورد. همین نکته باعث می شود که تغذیه برق از باطری انجام شده و صرفه جویی قابل توجهی در زمینه اتلاف توان موتور و مصرف سوخت به وجود آید.

در خودروی بی 30 تجهیزاتی مانند ABS ،ESC ،EBD ،BA ،TCS  و HHC در نظر گرفته شده اند و مورد آخر در شیب ها به عنوان کنترل حرکت عمل می کند.

همچنین در ساخت شاسی خودرو از دو نوع فولاد با مقاومت بالا و بسیار بالا استفاده شده و باعث افزایش مقاومت در تصادفات به خصوص در ستون های خودرو تیرهای پایه ای درب، کف قسمت جلو و درب ها می شود.

نتیجه همه این تمهیدات 5 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP است. این موسسه نسخه چینی Euro ncap شناخته می شود و مخصوص تست خودرو های ساخت چین است.

تجهیزات رفاهی FAW B30

سانروف برقی ، کمربند های جلو پیش کشنده ، چراغ های جلو هالوژن ، دی لایت ، ایموبلایزر ، سنسور پارک ، نمایشگر چندرسانه ای 7 اینچ به همراه رهیاب و دوربین دنده عقب بخشی از تجهیزات رفاهی فاو بی 30 است که با توجه به نوع خودرو کافی و کارآمد است.

بسترن بی 30 با قیمت ۵۸ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۲۰۰ تومان روانه بازار شده است و با چنین مشخصاتی می تواند به عنوان یکی انتخاب های ارزنده بازار مطرح شود. همچنین براساس اخبار رسیده به نظر می رسد که با افزایش تیراژ این مدل بر روی خط تولید، رفته رفته از تیراژ مدل بسترن B50 کاسته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی