ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل پخش خودکار ویدیوها در نتایج جستجو را به اندروید اضافه کرد

از حالا به بعد اگر ویدیویی در نتایج جستجوی گوگل شما وجود داشته باشد باید منتظر پخش خودکار آن باشید. البته خوشبختانه این قابلیت، ویدیوها را بدون صدا پخش می کند. گوگل به تازگی شروع ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

از حالا به بعد اگر ویدیویی در نتایج جستجوی گوگل شما وجود داشته باشد باید منتظر پخش خودکار آن باشید. البته خوشبختانه این قابلیت، ویدیوها را بدون صدا پخش می کند. گوگل به تازگی شروع به اضافه کردن قابلیتی به نام پیش نمایش ویدیوها به نتایج جستجوی موتور قدرتمند خود کرده است.

موج اول اضافه شدن این ویژگی به نتایج جستجو، از پلتفرم اندروید و دو اپلیکیشن کروم و گوگل آغاز خواهد شد. همچنین پیش نمایش ویدیوها در نتایج جستجو ابتدا تنها در ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی منتشر می شود و پس از آن راه خود را به زبان ها و مناطق مختلف دیگر نیز باز می کند.

یکی از سخنگوهای این کمپانی می گوید که گوگل قصد دارد قابلیت پیش نمایش ویدیوها در نتایج جستجو را برای سایر سیستم عامل ها نیز به ارمغان بیاورد، بنابراین باید منتظر ویژگی مذکور روی پلتفرم iOS و حتی شاید رایانه های دسکتاپ نیز باشیم.

پخش خودکار ویدیوها برای کاربران آن ها را از محتویات ویدیوهای به نمایش در آمده در بخش نتایج با خبر می سازد و بدوین وسیله سبب می شود تا نتایج جستجوهای ویدیویی نیز تا حد بسیار زیادی بهبود یابد. با این حال برخی عقیده دارند چنین حرکتی باعث می شود صفحه نتایج گوگل با بهم ریختگی مواجه شود و کاربران را گیج کند.

به گفته گوگل قابلیت مذکور برای ویدیوهای یوتوب فعال بوده و این کمپانی در تلاش است تا سایر تولیدکنندگان محتوا (که هنوز مشخص نیست شامل چه سرویس هایی باشند) را نیز پشتیبانی کند.

البته باید بدانید که این پشتیبانی بر رتبه جستجو به هیچ عنوان تأثیر نخواهد گذاشت. در پایان اضافه کنیم که پیش نمایش ویدیوها تنها در صورتی رخ می دهد که به اینترنت وای فای متصل باشید. همچنین کاربران قادر خواهند بود ویژگی فوق را با رفتن به بخش تنظیمات یوتوب به کلی غیر فعال نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی