ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

یوتوب بخش اخبار فوری را به صفحه اصلی و اپلیکیشن های موبایل خود اضافه کرد

یوتوب معمولاً جزو اولین منابعی است که کاربران توسط آن اخبار فوری را پیگیری می کنند. به گفته Android Police گوگل با اضافه کردن بخش اخبار فوری (Breaking News) به صفحه اصلی و اپلیکیشن های موبایل سرویس ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

یوتوب معمولاً جزو اولین منابعی است که کاربران توسط آن اخبار فوری را پیگیری می کنند. به گفته Android Police گوگل با اضافه کردن بخش اخبار فوری (Breaking News) به صفحه اصلی و اپلیکیشن های موبایل سرویس مذکور سعی دارد تا پیگیری اخبار فوری را ساده تر از قبل نماید.

این بخش جدید در نسخه وب یوتوب مشابه کانال های پیشنهادی به نظر می رسد و در اپلیکیشن های تلفن های همراه نیز در بین ویدیوهای مختلف به کاربران پیشنهاد می شود.

در زمان انتشار، این بخش ابتدا اخبار مربوط به موضع گیری های Steve Bannon درباره کاخ سفید را به نمایش در آورد اما پس از آن Android Police گزارش داد که بخش اخبار فوری با ویدیوهایی از حمله تروریستی بارسلونا به روز رسانی شده است.

هنوز مشخص نیست که گوگل برای رسیدگی به این بخش و پر کردن آن از الگوریتم های خاصی بهره می برد و یا این که محتوا را به طور دستی وارد آن می کند. حتی ممکن است این بخش تنها در صورت وجود اخبار فوری به روز رسانی شود و در بیشتر اوقات غیر فعال باشد.

در هر صورت اخبار فوری یکی دیگر از قابلیت های مفید یوتوب است که گوگل به تازگی آن را به سرویس مورد بحث خود اضافه کرده.  این بخش مطمئنا می تواند به کاربران در دسترسی به اخبار فوری و دور ماندن از شایعات کمک به سزایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی