ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

24 شهریور، تاریخ احتمالی عرضه گلکسی نوت 8

هفته گذشته خبر عجیبی در مورد گلکسی نوت ۸ منتشر و عنوان شد که این موبایل قرار است یک روز پس از معرفی رسمی، یعنی در ۲۴ آگوست عرضه شود. حالا «اوان بلس» (که اطلاعات ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

هفته گذشته خبر عجیبی در مورد گلکسی نوت ۸ منتشر و عنوان شد که این موبایل قرار است یک روز پس از معرفی رسمی، یعنی در ۲۴ آگوست عرضه شود. حالا «اوان بلس» (که اطلاعات و آگاهی عجیبی از گجت‌های معرفی نشده دارد) در این مورد شفاف سازی کرده و خبر می‌دهد که در برخی بازارها، قرار است پیش فروش گلکسی نوت ۸ در روز ۲۴ آگوست (پنج‌شنبه همین هفته) آغاز شود.

اینطور که «بلس» عنوان می‌کند، گلکسی نوت ۸ قرار است در روز ۱۵ سپتامبر - ۲۴ شهریور به شکل رسمی عرضه شود. البته باز هم باید توجه داشت که این تاریخ برای آمریکا است و مشخص نیست سامسونگ ایران با چه تاخیری تصمیم به وارد کردن همین موبایل به کشورمان دارد.

با این حال نکته‌ای دیگر که علاقمندان به خرید گلکسی نوت ۸ باید بدانند، این است که در صورت پیش خرید کردن موبایل مورد بحث، سامسونگ دو هدیه به خریدار زودهنگام می‌دهد. هدیه اول یک حافظه جانبی ۲۵۶ گیگابایتی علاوه بر یک شارژر وایرلس است، و هدیه دوم نیز یک دوربین Gear 360 سامسونگ.

البته باز هم باید توجه کرد که شاید سیاست سامسونگ در ارائه این هدیا در کشورهای مختلف، متفاوت باشد اما بر اساس تجربه‌ای که در رابطه با موبایل‌های اخیر همین شرکت در کشورمان وجود دارد، بعید نیست سامسونگ برای افرادی که موبایل خود را در ایران پیش خرید کنند هدایایی در نظر بگیرد، چرا که ارائه برخی آیتم‌های ویژه برای خریداران اولیه یک موبایل پرچمدار و گران قیمت، در جهان امری تقریباً مرسوم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • john has
    john has | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

    سری نوت را دوست داشتم ولی با نبوغ سامسونگ خراب شد .طراحی دراز بیقواره و تشدید کوچکی عرض مفید گوشی با طراحی صفحه نمایش منحنی

مطالب پیشنهادی