ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آذری جهرمی برای وزارت ارتباطات از مجلس رای اعتماد گرفت

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر پیشنهادی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز توانست از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد. او در دولت دوازدهم وزارت ارتباطات را اداره خواهد کرد. جهرمی اولین وزیر در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۲

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر پیشنهادی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز توانست از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد. او در دولت دوازدهم وزارت ارتباطات را اداره خواهد کرد. جهرمی اولین وزیر در تاریخ ایران است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی متولد شده است.

آذری جهرمی امروز با ۱۵۲ رای موافق، ۱۲۰ رای مخالف و ۷ رای ممتنع و ۹ رای باطله به عنوان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم برگزیده شد.

آنطور که حسن روحانی می‌گوید، جهرمی فردی است که آزادی را فدای امنیت ننموده و این دو را با هم طلب می‌کند. به عقیده روحانی، جهرمی می‌تواند از حقوق مردم در شبکه‌های اجتماعی و اشتغال آنها در فضای مجازی حراست کند.

جهرمی متولد سال ۱۳۶۰ است و در دانشگاه صنعت آب و برق تحصیل کرده و یک مهندس برق است. سوابق اجرایی جهرمی از سال ۱۳۸۸ شروع می شوند. آنطور که در برنامه‌های خود آورده، از ۸۸ الی ۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده است و پس از آن، تا سال ۹۵ به عضویت هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت می پیوندد. از سال ۹۵ تا کنون، جهرمی ریٔیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و معاون وزیر ارتباطات بوده و حالا قرار است بار مسئولیت وزارت ارتباطات را بر عهده گیرد.

جهرمی‌ پیشتر با انتشار برنامه‌هایش، از فناوری‌های جدید در عصر انقلاب دیجیتالی گفته بود. او باور دارد که اینترنت اشیا، کلان‌داده، رایانش ابری، نسل پنجم شبکه موبایل و هوش مصنوعی عواملی هستند که باید به آنها پرداخت و کشور را برای میزبانی از آنها آماده نمود.


مطالب بیشتر در مورد آذری جهرمی:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • Mohsen Abolghasemi
    Mohsen Abolghasemi | ۱ شهریور ۱۳۹۶

    یه سوال ؛ ایشون چند ساله بودن که مدیرکل شدن؟؟ آیا تو نظام اداره مدیرکل مدرک فوق لیسانس لازم نداره؟ واقعا رشد جهشی داشتم؛ دانشگاه معتبر هم نبوده!!!!

  • کیخسرو گورانی
    کیخسرو گورانی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

    من مصاحبه و صحبتاشو گوش کردم!به نظر ادم فهمیده و با اطلاعی هست و اصلا هم طرفدار سانسور و یا محدودیت در هیچ زمینه ای نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی