ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی پروژکتورهای جدید خود را پیش از رونمایی رسمی معرفی کرد

تماشای برنامه های تلویزیونی یا فیلم های سینمایی در نمایشگرهای بزرگ بسیار لذت بخش است اما مشکل اینجاست که چنین نمایشگرهایی در جای خود ثابت بوده و نمی توان آنها را به راحتی جا به ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

تماشای برنامه های تلویزیونی یا فیلم های سینمایی در نمایشگرهای بزرگ بسیار لذت بخش است اما مشکل اینجاست که چنین نمایشگرهایی در جای خود ثابت بوده و نمی توان آنها را به راحتی جا به جا کرد.

کمپانی های مختلف نیز برای حل این مسئله پروژکتورهای قابل حملی را به بازار عرضه کرده اند که اگرچه رنگ های زنده و کیفیت تصویر نمایشگرهای استاندارد را ارائه نمی کنند، اما با قابلیت جا به جایی آسان و استفاده در محیط های مختلف، برای طیف وسیعی از مشتریان کاربردی تر هستند.

شرکت ال جی نیز که در سال های اخیر مدل های مختلفی از محصول مورد بحث را روانه بازار کرده، حالا پیش از معرفی رسمی نسخه های جدید پروژکتورهای قابل حمل خود در نمایشگاه IFA، تصاویر و مشخصات «ProBeam UST» و «MiniBeam» را منتشر نموده است.

مدل ProBeam UST با طراحی خاص خود، اندکی با پروژکتورهای متداول تفاوت داشته و برای استفاده باید نزدیک سطح دیوار (یا پرده) قرار بگیرد. این محصول از پلتفرم تلویزیون هوشمند ال جی بهره مند بوده و تصاویر را با رزولوشن Full HD 1080p و روشنایی 1500 لومن نمایش می دهد.

MiniBeam اما نسبت به محصول دیگر قابل حمل تر بوده و با یک باتری 9000 میلی آمپری، امکان پخش تصاویر بدون نیاز به اتصال کابل برق را فراهم می کند. پروژکتور مورد بحث از طریق درگاه USB-C به منبع (موبایل، لپتاپ،...) متصل شده و تصاویر را با کیفیت HD نمایش می دهد.

لازم به ذکر است که MiniBeam توانایی اتصال به اسپیکرهای خارجی از طریق امواج بلوتوث را نیز داشته و همراه با ProBeam UST و همچنین فبلت V30، در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی