ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استخدام ۵۰۰ نفر توسط ال جی برای تست پیش از عرضه موبایل V30

شرکت ال جی ظاهرا قصد دارد در قالب طرحی به نام «تیم ملی تجربه LG V30» حدود ۵۰۰ نفر را به استخدام خود در بیاورد تا پیش از عرضه رسمی موبایل مذکور کار با آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

شرکت ال جی ظاهرا قصد دارد در قالب طرحی به نام «تیم ملی تجربه LG V30» حدود ۵۰۰ نفر را به استخدام خود در بیاورد تا پیش از عرضه رسمی موبایل مذکور کار با آن را تجربه نمایند.

در جریان این طرح به هر کدام از این افراد یک دستگاه ال جی وی ۳۰ داده می شود منتها این افراد باید بعد از یک ماه کار کردن با دستگاه آن را به ال جی بازگردانند. البته باید اشاره کنیم تنها شهروندان کره ای می توانند در این طرح مشارکت نمایند و برای ساکنان دیگر مناطق دنیا چنین امکانی فراهم نیست.

فرایند انتخاب نیز بین روزهای ۳۱ مرداد تا ۶ شهریور اتفاق می افتد و نتایج در تاریخ دهم شهریور از طریق وبسایتی که برای همین منظور راه اندازی شده اعلام می گردد.

شرکت کنندگان از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد و بعد از این فرایند یک دستگاه وی ۳۰ به صورت رایگان در اختیارشان قرار می گیرد. افراد انتخابی آنطور که ال جی گفته «ماموریت»های مختلفی را بر عهده دارند که از آنباکس دستگاه گرفته تا دقیق شدن در امکانات و قابلیت های آن را شامل می شود.

در ادامه نتایج هر ماموریت به صورت خودکار در پروفایل هر یک از این افراد ثبت می گردد. جالب است بدانید که پیشتر ال جی برنامه ای مشابه را برای موبایل جی ۶ ترتیب داده بود که بعد از فراخوان حدود ۲۰۰ هزار نفر برای شرکت در آن اعلام آمادگی کردند که البته تنها ۲۱۰ نفر برای این منظور انتخاب شدند.

حالا ال جی اعلام کرده که استخدام این تعداد کاربر برای تست یک محصول در تاریخ فعالیتش بی سابقه است.

گفتنی است طبق پیش بینی های صورت گرفته این موبایل در تاریخ نهم شهریور و درست پیش از برگزاری نمایشگاه IFA در برلین رونمایی می شود و به امکاناتی نظیر نمایشگر پولد ۶ اینچی، چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و علاوه بر این یک دوربین دوگانه اصلی را با خود به همراه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    تا وقتی با این رابط کاربری کار نکنی امکاناتش رو درک نمیکنی. رابط کاربری جدید ال جی که نسبت به نسخه قبلی ارتقا پیدا کرده هم از نظر ظاهری چشم نوازه و هم امکانات خوب و برنامه های کاربردی عالی داره . نه تنها کاربری این رابط کاربری آسونه بلکه امکانات چندوظیفگی اون به لطف ترکیب با پلت فرم جدید اندروید خیلی بی نظیر ه و کار رو راحت میکنه. مهم تر از همه اینکه تم ها و پوسته های زیاد و متنوعی داره و علاوه بر اینکه از از نظر ارائه صدا و تصویر غنی و پرقدرت عملکردش عالیه، بلکه قابلیت کنترل رنگ داره که باعث میشه خستگی چشم هنگام کار با تلفن چه در شب و چه در روز برطرف بشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی