ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جزییات رقابت در رشته Quiz of Kings در سومین دوره لیگ بازی‌ های رایانه‌ ای ایران مشخص شد

همانطور که در خبرها خوانده اید، سومین دوره لیگ بازی های رایانه ای ایران قرار است از روز سیزدهم الی بیست و سوم شهریورماه در برج میلاد تهران برگزار شود و یکی از 5 رشته ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

همانطور که در خبرها خوانده اید، سومین دوره لیگ بازی های رایانه ای ایران قرار است از روز سیزدهم الی بیست و سوم شهریورماه در برج میلاد تهران برگزار شود و یکی از 5 رشته در نظر گرفته شده برای این مسابقات، بازی ایرانی Quiz of Kings است. امیرحسین ناطقی، مدیرعامل بازی Quiz of Kings اخیراً جزییاتی در رابطه با این رشته اعلام کرده و می گوید برای حضور 5 هزار نفر جهت رقابت در این بازی در سومین دوره لیگ بازی های رایانه ای ایران، ظرفیت پیش بینی شده است.

ناطقی می گوید در هر روز از لیگ بازی های رایانه ای ایران، مسابقات در قالب تورنومنت برگزار می شوند و نفرات برتر گروه ها، به مرحله بعد صعود می کنند. بعد از برگزاری این تورنومنت ها، در نهایت 32 نفر باقی خواهند ماند و این افراد به صورت دو به دو وارد رقابت می شوند تا در نهایت، دو نفر به مرحله فینال رسیده و برنده این رشته مشخص شود.

از آن جایی که بسیاری از سوالات بازی Quiz of Kings توسط کاربران طرح می شوند و گاه کیفیت مناسبی ندارند، ناطقی می گوید تلاش بر این بوده تا از همه دسته بندی های موضوعی بازی، سوالات با کیفیت جدا شوند و در مسابقه مورد استفاده قرار گیرند. وی همچنین افزوده که احتمال دارد سوالات تازه ای هم به بازی اضافه شوند.

گذشته از روند برگزاری مسابقات، ناطقی می گوید Quiz of Kings از دو سال پیش که رسماً آغاز به کار کرد، تاکنون موفق به جذب 10 میلیون کاربر شده که ثبت نام نموده اند. به صورت ماهیانه، یک و نیم میلیون نفر به پای Quiz of Kings می نشینند و این رقم در هر روز به 270 هزار کاربر می رسد. مدیرعامل Quiz of Kings در نهایت خاطر نشان کرده که تیم توسعه دهنده، مشغول کار روی زبان های دیگر بازی نیز هست و در سال آینده، شاهد عرضه آن به زبان فیلیپینی خواهیم بود.

Quiz of Kings در کنار کلش رویال، فیفا 17، کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو و PES 17، یکی از 5 رشته ای خواهد بود که برای سومین دوره لیگ بازی های رایانه ای ایران در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، Quiz of Kings و کلش رویال، دو رشته ای هستند که میزبان زنان در لیگ امسال خواهند بود و زنان به دلایل نامشخص، از شرکت در سایر رشته ها محروم شده اند.

به گفته بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بیش از صد میلیون تومان جایزه برای نفرات اول و دوم هر رشته در نظر گرفته شده و به نفر اول رشته ای که بیشترین تعداد شرکت کننده را داشته باشد، یک دستگاه خودروی پژو 206 اعطا می شود. برای ثبت در سومین دوره لیگ بازی های رایانه ای ایران، می توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Saman
    Saman | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    کوییز آف کینگ هم یه بازی کاملا کپی هست که دست بر قضا گرفته

  • thelastofus
    thelastofus | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    این هم بازی خوب برای موبایل مث مورتال کمبت
    گانز اف بووم
    رفتن سراغ کویی اف کینگ خخخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی