ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی در حال توسعه محصول جدیدی برای پلی استیشن است

به نظر می رسد سونی در حال توسعه محصول یا سرویس جدیدی برای پلی استیشن است. روز گذشته حساب کاربری شعبه اروپا پلی استیشن، خبر از توسعه «چیز جدیدی» برای این برند داد. در این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

به نظر می رسد سونی در حال توسعه محصول یا سرویس جدیدی برای پلی استیشن است. روز گذشته حساب کاربری شعبه اروپا پلی استیشن، خبر از توسعه «چیز جدیدی» برای این برند داد.

در این توییت، تصویر متحرکی را مشاهده می کنیم که کشیده شدن پارچه ای قرمز را روی یک محصول معرفی نشده نمایش می دهد. حساب های کاربری آمریکای شمالی پلی استیشن، هنوز اشاره ای به توییت منتشر شده نکرده اند.

احتمال دارد دلیل این کار، اختصاصی بودن سرویس جدیدی از پلی استیشن برای منطقه اروپا باشد. این توییت یک روز قبل از شروع برگزاری بزرگ ترین رویداد گیم اروپا یعنی گیمزکام، منتشر شد.

این در حالی است که سونی حضور پر رنگی در گیمزکام امسال نداشته و به نظر می رسد برای دسترسی به اطلاعات بیشتر باید تا «هفته گیم پاریس» و رویداد PlayStation Experience که ماه دسامبر سال جاری میلادی برگزار می شود، منتظر ماند.

برخلاف سونی، مایکروسافت کنفرانسی را در طول نمایشگاه گیمزکام با محوریت کنسول جدید خود ترتیب داد. طی یک لایو استریم، مایکروسافت اطلاعاتی از باندل اسکورپیو ایکس باکس وان ایکس و چند بازی مولتی پلتفرم و اختصاصی منتشر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • PouyaTBL
    PouyaTBL | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    این تصویر مربوط به باندل گرن توریسمو بوده

  • مهدی
    مهدی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    بازی فقط با سونی

مطالب پیشنهادی