ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از سه کامپیوتر گیمینگ جدید با پشتیبانی از واقعیت مجازی رونمایی کرد

کمپانی لنوو امروز سه مدل جدید از کامپیوترهای گیمینگ (فقط کیس، بدون مانیتور و لوازم جانبی) خانواده Legion خود را با توانایی پشتیبانی از واقعیت مجازی (VR) معرفی کرد که هر سه دستگاه به صورت ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

کمپانی لنوو امروز سه مدل جدید از کامپیوترهای گیمینگ (فقط کیس، بدون مانیتور و لوازم جانبی) خانواده Legion خود را با توانایی پشتیبانی از واقعیت مجازی (VR) معرفی کرد که هر سه دستگاه به صورت پیش فرض از ویندوز 10 بهره مند شده اند.

قدرتمندترین نسخه از کامپیوترهای جدید لنوو «Legion Y920» نام دارد که به نسل هفتم چیپست چهار هسته ای اینتل Core i7-7700K مجهز شده و از کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1080 استفاده می کند.

کامپیوتر Legion Y920 از سیستم خنک کننده مایع «Asetek» پشتیبانی می کند

مهم ترین وجه تمایز Y920 با دو مدل دیگر، در پشتیبانی از رم 32 گیگابایتی «Corsair Vengence LPS DDR4 2800Mhz» با قابلیت اُوِرکلاک و همچنین سیستم خنک کننده مایع «Asetek» (به عنوان آپشن اضافه) بوده و این کامپیوتر، با دو ماژول حافظه 512 گیگابایتی SSD یا یک ماژول SSD 512GB و یک هارد 4 ترابایتی، در ماه سپتامبر با قیمت 2715 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

مدل میانی «Legion Y720» نام داشته و از پردازنده های اینتل تا سقف مدل Core i7-7700 پشتیبانی می کند. Y720 با کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1070 و امکان سفارش رم 16 گیگابایتی اینتل Optane عرضه شده، و با یک SSD 256GB و هارد 2 ترابایتی قیمتی برابر 1534 دلار خواهد داشت.

اما ارزان ترین محصول با نام «Legion Y520» از مشخصات مشابهی با Y720 برخوردار بوده و تفاوت این دو مدل، به کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060، عدم پشتیبانی از رم Optane و پورت های USB 3.1 Type-A و USB-C محدود شده و قیمتی در حدود 884 دلار خواهد داشت.

لازم به ذکر است که لنوو در کنار کامپیوترهای جدید، از نمایشگر 24.5 اینچی «Legion Y25f» با رزولوشن 1080p، پشتیبانی از HDR، روشنایی 400 نیت و نرخ بازسازی تصویر 144 هرتز نیز رونمایی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • agha
    agha | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    به درد من نمیخوره . اگه میخواید همچین پی سی داشته باشید خودتون درست کنید.

  • Mohammad
    Mohammad | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    لنوو حرف نداره?

مطالب پیشنهادی