ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تیزر تبلیغاتی هوآوی میت 10 با تمرکز بر دوربین منتشر شد [تماشا کنید]

موبایل های میت 9 و میت 9 پرو از هوآوی به لطف سخت افزار قوی و دوربین های با کیفیت توانستند جایگاه مناسبی را در بازار کسب کنند و حالا این شرکت خودش را برای معرفی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

موبایل های میت 9 و میت 9 پرو از هوآوی به لطف سخت افزار قوی و دوربین های با کیفیت توانستند جایگاه مناسبی را در بازار کسب کنند و حالا این شرکت خودش را برای معرفی عضو جدید خانواده فبلت هایش آماده می کند، محصولی که طبیعتاً میت 10 نام می گیرد.

امروز این کمپانی چینی نخستین تیزر تبلیغاتی رسمی را برای میت 10 منتشر کرده که روی قابلیت های دوربین آن مانور می دهد. این ویدیو را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

همان طور که می بینید، نمایندگی هوآوی در آلمان منبع اصلی این ویدیو است. هوآوی می گوید «سری جدید میت» با «دوربین فوق العاده» به بازار می آید، دوربینی که با همکاری آلمانی ها یعنی کمپانی مشهور لایکا توسعه یافته است.

به نظر می رسد هوآوی همانند میت 9، از ترکیب حسگر 12 مگاپیکسلی رنگی و حسگر 20 مگاپیکسلی مونوکروم در میت 10 استفاده خواهد کرد. البته بهینه سازی های سخت افزاری و نرم افزاری برای بهبود کیفیت این ماژول دوگانه حتماً در دستور کار این کمپانی چینی قرار گرفته تا نتیجه ای بهتر از قبل را حاصل کند.

در کنار برند لایکا، میت 10 هوآوی از چیپست جدید کایرین 970 با پردازنده 8 هسته ای بهره می گیرد. از آنجا که امسال هر شرکتی برای نمایشگرش نامی را انتخاب کرده، هوآوی هم برند EntireView را برای صفحه نمایش 6 اینچی و QHD میت 10 برگزیده است.

البته هنوز تا مراسم رونمایی رسمی از این موبایل که در تاریخ 16 اکتبر برابر با 24 مهر ماه برگزار می شود، فاصله زیادی داریم و حتماً در این بازه، اخبار بیشتری را در رابطه با میت 10 خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی