ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نوار ابزار محو کردن چهره در یوتوب بروزرسانی شد

سال 2012 یوتوب ابزار محو کردن چهره یا همان Blur Faces را معرفی کرد که به کمک آن، تولیدکنندگان محتویات ویدیویی می توانستند چهره های فیلم ها را پنهان کنند. اما مشکل نسخه اولیه این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

سال 2012 یوتوب ابزار محو کردن چهره یا همان Blur Faces را معرفی کرد که به کمک آن، تولیدکنندگان محتویات ویدیویی می توانستند چهره های فیلم ها را پنهان کنند. اما مشکل نسخه اولیه این بود که با استفاده از ابزار Blur Faces تمام چهره ها محو می شدند و نمی توانستید به صورت تک تک تغییرات لازم را بدهید.

در فوریه 2016 ابزار محو کردن چهره یوتوب دستخوش تغییرات مثبتی شد و بعد از آن، کاربران توانستند تمام آبجکت ها حتی هنگامی که حرکت می کنند را پنهان کنند. حالا کمپانی گوگل با جدیدترین بروزرسانی ابزار Blur Faces پا را فراتر گذاشته و به کمک الگوریتم جدید گوگل کارتان به مراتب آسان گشته است.

در این آپدیت جدید، هنگامی که نوار ابزار محو کردن چهره برای ویدیوها را باز می کنید، لیستی از چهره هایی که الگوریتم گوگل تشخیص داده برای تان به نمایش در می آید و حالا کافیست با کلیک روی آن ها صورت هایی که می خواهید را به راحتی پنهان کنید.

با توجه به گفته های گوگل، تولیدکنندگان محتوا نمی توانند چهره هایی که محو شده اند را به حالت قبلی بازگردانند. جالب اینجاست بدانید این کمپانی هشدار داده که عملیات محو شدن چهره ها شاید به صورت کامل صورت ها را ناشناس نکند. ضمن اینکه پیش از آپلود یک ویدیو، بهتر است برای اطمینان یک پیش نمایش بعد از پنهان کردن چهره ها ببینند.

با توجه به توضیحات گوگل، نوار ابزار جدید Blur Faces با وجود مزیت های مختلفش و سادگی استفاده از آن، همچنان ابتدای راه خود قرار داشته و گوگل هم در تلاش است تا محدودیت های ایجاد شده را با آپدیت های بعدی برطرف سازد. کاربران یوتوب از الان می توانند از این ویژگی را استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی