ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گجت بعدی گوگل: هدفون هوشمند Bisto مجهز به دستیار دیجیتالی Assistant

طبق اطلاعات جدیدی که از تجزیه فایل APK اپلیکیشن گوگل (نسخه 7.10) به دست آمده، اکنون می دانیم نام رمز «بیستو» (Bisto) که چند ماه قبل در نسخه 7.0 گوگل مشاهده شد به یک هدفون ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

طبق اطلاعات جدیدی که از تجزیه فایل APK اپلیکیشن گوگل (نسخه 7.10) به دست آمده، اکنون می دانیم نام رمز «بیستو» (Bisto) که چند ماه قبل در نسخه 7.0 گوگل مشاهده شد به یک هدفون جدید تعلق دارد که به دستیار دیجیتالی این کمپانی یعنی Assistant مجهز خواهد بود.

در لابلای کدهای موجود در این اپلیکیشن، اطلاعات خوبی در مورد گجت جدید گوگل به دست آمده. به عنوان مثال می توان عبارت زیر را مشاهده کرد:

هدفون شما به گوگل اسیستنت مجهز است. می توانید سؤال بپرسید یا کارهایتان را از آن بخواهید. این دستیار، گوگلِ شخصی شماست و همیشه برای کمک به شما آماده است.

به نظر می رسد کاربران با استفاده از این هدفون می توانند پاسخ سؤالاتشان را یافته و اعلان های مختلف را دریافت نمایند. همچنین از طریق هدفون می توان بازخورد کلامی به نوتیفیکیشن ها را ارائه کرد. یک دکمه برای فراخوانی اسیستنت و دکمه دیگری در این هدفون تعبیه شده که با فشردن آن، می توانید دستیار دیجیتالی را به کار گرفته یا اعلان ها را بشنوید.

در عبارات دیگری که از میان کدهای اپلیکیشن گوگل به دست آمده، می توان به بخش آپدیت و تعمیر و نگهداری آن اشاره کرد: «هدفون شما برای چند دقیقه در دسترس نخواهد بود»، «هدفون را ریستارت کنید»، «قادر به آپدیت هدفون نیستیم»، «فرمور جدید بیسترو با قابلیت های تازه موجود است» و مواردی از این قبیل.

انتظار می رود هدفون مجهز به گوگل اسیستنت (بیسترو) همزمان با رونمایی رسمی موبایل های امسال گوگل یعنی پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال معرفی شود؛ رویدادی که احتمالاً اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مانی شجری پور
    مانی شجری پور | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    بیکسبی ویس فعال شد ❤❤❤

مطالب پیشنهادی