ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

استاتوس های رنگی به اپلیکیشن واتس اپ در اندروید و iOS اضافه شدند

قابلیت ارسال استاتوس در واتس اپ (که به استوری های اینستاگرام شباهت زیادی دارد) به روز رسانی جدیدی دریافت کرده و حالا می توان استاتوس هایی با پس زمینه رنگی را در این شبکه اجتماعی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

قابلیت ارسال استاتوس در واتس اپ (که به استوری های اینستاگرام شباهت زیادی دارد) به روز رسانی جدیدی دریافت کرده و حالا می توان استاتوس هایی با پس زمینه رنگی را در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت.

ویژگی جدید که قبلاً به صورت آزمایشی در نسخه بتای اندروید با شماره بیلد 2.17.291 ارائه شده بود، امکان استفاده از فونت های خاص و تغییر رنگ پس زمینه را (مانند فیسبوک) فراهم کرده، و اشتراک گذاری لینک از طریق استاتوس را نیز ممکن می کند.

در آپدیت جدید امکان اشتراک گذاری لینک از طریق استاتوس فراهم شده است

لازم به ذکر است که کاربران می توانند دسترسی افراد به استاتوس ها را از میان گزینه هایی مانند «مخاطب های من»، «همه مخاطب ها به جز ...» و «اشتراک گذاری فقط با ...» در تنظیمات حریم خصوصی معین کنند. کاربران همچنین می توانند برای شناسایی بازدیدکنندگان هر استاتوس، با لمس آیکون چشم در زیر تصویر، لیست افرادی که پست مورد نظر را مشاهده کرده اند را دریافت کنند.

علاوه بر موارد فوق، امکان نظر دادن نیز فعال بوده و مخاطبین می توانند کامنت های خود را همراه با عکس، ویدیو و GIF برای صاحب اکانت ارسال کنند. طبق گفته توسعه دهندگان، قابلیت جدید واتس اپ از امروز برای نسخه های اندروید و iOS منتشر می شود و کاربران نسخه وب نیز صرفاً می توانند استاتوس ها را مشاهده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hosss021
    hosss021 | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    دنیا رو واتز اپ
    ایران رو تلگرام !!!

    • Reza
      Reza | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

      تلگرام که از واتساپ بهتره مطمئنا مردم جهان از امکانات تلگرام خبر ندارن وگرنه اونا هم به تلگرام رو می آورن تلگرام اگه اپ آمریکایی بود الان جای واتساپ بود

مطالب پیشنهادی