ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات بیشتری از دو بازی ایرانی فاویان فنری و محیط بان محیط بانان منتشر شد

استودیوی نیو که سال ها پیش با عرضه بازی تحسین شده «کوهنورد» توانست برای خود اسم و رسمی میان گیمرهای ایرانی دست و پا کند، مدتی است که مشغول توسعه دو بازی جدید تحت عناوین ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

استودیوی نیو که سال ها پیش با عرضه بازی تحسین شده «کوهنورد» توانست برای خود اسم و رسمی میان گیمرهای ایرانی دست و پا کند، مدتی است که مشغول توسعه دو بازی جدید تحت عناوین «فاویان فنری» و «محیط بان» است و سال گذشته، دیجیاتو مصاحبه ای اختصاصی با فرهود فرمند، مدیر این استودیو داشت که در جریان آن، توانستیم نیم نگاهی به بازی «فاویان فنری» داشته باشیم و اطلاعات تازه ای درباره آن کسب کنیم.

حالا استودیوی نیو خبرهای تازه ای درباره دو بازی تحت توسعه خود دارد که نوید عرضه عناوینی قابل توجه را می دهند. پیش از هر چیز، این استودیو، وارد همکاری تازه ای با موزیسین های سابق کمپانی یوبیسافت شده که پیشتر سابقه ساخت موزیک دو بازی «ریمن» و «اسپلینتر سل»، بازی های کمپانی والت دیزنی مانند «دانلد داک» و «کتاب جنگل» و بازی «توم ریدر» کمپانی ایداس را برعهده داشته اند.

این موزیسین ها قرار است برای فضاسازی و ساخت موسیقی های اورجینال فاویان فنری با استودیوی نیو همکاری کنند و مسلماً نظر مثبت آنها نسبت به این بازی و پتانسیل های بالقوه اش سبب شده که وارد این همکاری بی سابقه شوند.

از طرف دیگر، استودیوی نیو اگرچه هنوز برای ارائه اطلاعات کامل تر درباره بازی محیط بان آمادگی ندارد، اما می گوید که فاز تحقیقات و ساخت بازی کماکان پیش می رود و چندین سفر تحقیقاتی به همراهی محیط بانان در مناطق دور افتاده و حفاظتی حیات وحش صورت گرفته تا نیو بهتر قادر به بازنمایی دنیای محیط بانان باشند. کاراکتر این بازی، درست مانند کاراکتر فاد در بازی کوهنورد کاملاً اصیل خواهد بود و همچون ابرقهرمانان کمیک بوکی، قدرتی منحصر به فرد خواهد داشت.

استودیوی نیو می گوید که گرچه توسعه بازی محیط بان روی نسل پیشین موتور گیم میکر آغاز شد، اما ابزارهای تازه ای به نسخه دوم این موتور اضافه گشته که سبب شده نیو به این موتور مهاجرت کرده و از سرعت و انعطاف آن برای بازی های دوبعدی استفاده نمایند.

نیو می گوید بعد از تجربه کار با گیم میکر در ساخت کوهنورد، از سازندگان این موتور درخواست کرد سیستم لایه ای براساس عمق به نرم افزار خود بیفزایند که خوشبختانه این درخواست در نسخه دوم گیم میکر پیاده سازی شده و امکانات وسیعی را برای مدیریت آسان تر متعلقات بازی های دوبعدی فراهم می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی