ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست Vive
تکنولوژی

قیمت هدست واقعیت مجازی HTC Vive تا 200 دلار کاهش یافت

کمپانی اچ تی سی، اخیراً قیمت هدست واقعیت مجازی خود را تا 200 دلار کاهش داد و قیمت اچ تی سی وایو که پیشتر 799 دلار بود، با این کاهش به 599 دلار رسید. بر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

کمپانی اچ تی سی، اخیراً قیمت هدست واقعیت مجازی خود را تا 200 دلار کاهش داد و قیمت اچ تی سی وایو که پیشتر 799 دلار بود، با این کاهش به 599 دلار رسید.

بر خلاف آکیلس ریفت (Oculus Rift) که به زودی و در پایان تابستان، با افزایش قیمت 100 دلاری از سوی سازندگانش، 499 دلار قیمت خواهد داشت، اچ تی سی قصد دارد قیمت هدست خود را به صورت دائمی کاهش دهد.

لازم به ذکر است که با خرید اچ تی سی وایو، نرم افزارهای Tilt Brush ،Everest VR و Richie's Plank Experience در اختیار شما قرار خواهند گرفت؛ همچنین سرویس Vive Port که اجازه انتخاب 5 بازی در ماه را به شما می دهد، با خرید این هدست برای مدت محدودی به صورت رایگان در دسترس است.

متاسفانه گجت کاربردی Deluxe Audio Strap که برای سهولت استفاده از وایو و ترکیب هدفون و هدست در نظر گرفته شده بود، جایی در این بسته 599 دلاری ندارد. اچ تی سی وایو تنها هدست واقعیت مجازی با امکان استفاده از فضای اتاق بوده که به شما امکان جا به جایی و حرکت در این فضا را می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    کجا میفروشن ؟

مطالب پیشنهادی