ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر بازی PES 2018 در نمایشگاه گیمزکام منتشر شد

سال گذشته، کونامی با عرضه PES 2017 توانست تا پس از مدت ها و به صورت جدی به رقابت با رقیب دیرین خوده یعنی سری فیفا بازگردد. به نظر بسیاری از منتقدان وطرفداران این سبک، PES ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۵

سال گذشته، کونامی با عرضه PES 2017 توانست تا پس از مدت ها و به صورت جدی به رقابت با رقیب دیرین خوده یعنی سری فیفا بازگردد. به نظر بسیاری از منتقدان وطرفداران این سبک، PES 2017 با وجود ضعف هایی در خرید حق امتیاز، به خصوص در لیگ برتر انگلستان، در مجموع عملکرد بهتری نسبت به فیفا 17 داشت.

بعد از تغییر جنجالی سیاست های کونامی در سال های گذشته، این کمپانی ژاپنی تصمیم گرفت تا تمرکز اصلی خود را روی تولید بازی های موبایل قرار دهد. البته سری PES از این تغییرات جان سالم به در برد تا هنوز هم شاهد عرضه سالانه این فرانچایز محبوب باشیم.

بعد از گذشت مدتی از رونمایی رسمی PES 2018، سازندگان بازی به مناسبت برگزاری نمایشگاه گیمزکام آلمان، تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کردند. در جریان این تریلر، به بعضی از مکانیک های جدید اضافه شده به بازی و پیشرفت چشم گیر در طراحی صورت بازیکنان اشاره می شود.

به نظر می رسد که کونامی در بخش های جانبی مثل بازاریابی و لایسنس تیم های باشگاهی و ملی هم بهتر از گذشته عمل کرده است. قرار است تا دیگو مارادونا و دیوید بکام به عنوان سفیرهای قسمت جدید PES به فعالیت پرداخته و جزییاتی مثل لیست آهنگ ها و منو بازی نسبت به گذشته تغییرات مثبتی خواهند داشت.

همچنین نسخه دمو بازی در جریان نمایشگاه گیمزکام در دسترس مخاطبین قرار گرفته، اما برای تجربه کامل بازی روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی باید تا تاریخ انتشار آن یعنی 27 شهریور ماه سال جاری صبر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sadeghi reza
    sadeghi reza | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    پی اس از وقتی خراب شد که خواست شبیه فیفا بشه.تقلید همیشه باعث ضعف میشه

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱ شهریور ۱۳۹۶

    جون ارسنال ?

  • نیما
    نیما | ۱ شهریور ۱۳۹۶

    چند وقت پیش ، مدیر کونامی توی یه مصاحبه قول داد که طی چند سال ، گیم پلی PES از فیفا جلو میزنه.
    PES 2017 خیلی قدم خوب و عالی ای در این مسیر بود. امیدوارم PES 2018 هم این پیشرفت رو ادامه بده.

مطالب پیشنهادی