ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قهرمان ایرانی مسابقات جهانی ESWC ورزش های الکترونیکی، با یک شرکت آلمانی قرارداد بست

بنابر اعلام رسمی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، شرکتی آلمانی که در زمینه مدیریت بازیکنان حرفه ای در ورزش های الکترونیکی فعالیت می کند، اخیراً با نوید برهانی، بازیکن ایرانی قهرمان مسابقات ورزش های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

بنابر اعلام رسمی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، شرکتی آلمانی که در زمینه مدیریت بازیکنان حرفه ای در ورزش های الکترونیکی فعالیت می کند، اخیراً با نوید برهانی، بازیکن ایرانی قهرمان مسابقات ورزش های الکترونیکی ESWC پاریس قرارداد همکاری امضا کرده است.

مسعود وظیفه دوست، مدیر برنامه های نوید برهانی می گوید: «ما شرکتی آلمانی هستیم که در حوزه ورزش های الکترونیکی فعالیت داریم و چند بازیکن بزرگ دنیا را در رشته فیفا مدیریت می کنیم. یکی از این بازیکنان، نوید برهانی، بهترین بازیکن ایران و قهرمان رشته فیفا در مسابقات ESWC سال 2014 است. برهانی در سال های گذشته نیز قهرمان ایران در لیگ بازی های رایانه ای شده بود.»

وظیفه دوست می گوید این شرکت آلمانی به عنوان مدیر برنامه های برهانی، وظیفه انعقاد قراردادهای با او تیم های مختلف، حضور وی در تورنومنت های بزرگ بازی های ویدیویی و یافتن اسپانسر را برعهده دارد. علاوه بر این، از آن جایی که متاسفانه در برخی مسابقات جهانی امکان حضور بازیکنان از سوی ایران وجود ندارد، مذاکراتی با تیمی از ازبکستان صورت گرفته تا برهانی به این طریق وارد رقابت شود.

متاسفانه وقتی نام ایران شنیده می‌ شود، مسائل سیاسی جلوی چشم می‌ آید، در حالی که واقعا مسائل سیاسی ربطی به بازی‌ های رایانه‌ ای ندارند. به نظرم بنیاد ملی بازی‌ های رایانه‌ ای با برگزاری Tehran Game Convention قدم بزرگی در راه تعامل با صنعت بازی‌ های رایانه‌ ای در جهان برداشت و امیدوارم TGC2018 از دوره پیش هم موفق‌ تر باشد.

اگرچه به صورت رسمی نامی از این شرکت برده نشده و با فعالیت های پیشین آن آشنایی نداریم اما این موفقیت برهانی در عرصه های جهانی، یک بار دیگر بر اهمیت جدی گرفته شدن ورزش های الکترونیکی در کشور صحه می گذارد و نشان می دهد در صورتی که رقابت های لیگ بازی های رایانه ای ایران شکلی جدی تر به خود گرفته و محدودیت هایی برای شرکت کنندگان به وجود نیاورد، می تواند در آینده نزدیک به افتخارآفرینی هرچه بیشتر برای کشورمان منجر شود.

سومین دوره لیگ بازی های رایانه ای ایران از 13 شهریورماه در برج میلاد تهران برگزار می شود و افراد برتر این رویداد، در صورت اختصاص سهمیه قادر به شرکت در مسابقات جام جهانی ورزش های الکترونیکی پاریس خواهند بود.در صورت تمایل برای شرکت در این مسابقات، تا روز پنجم شهریورماه برای ثبت نام از طریق این لینک فرصت دارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی