ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مروری بر لوازم جانبی معرفی شده برای گلکسی نوت ۸

لحظاتی پیش سامسونگ جدیدترین عضو از خانواده گلکسی نوت را معرفی کرد که البته طبق انتظار لوازم جانبی متعددی نیز آن را همراهی می کنند. انواع قاب، پوسته، کیبورد QWERTY و یک هدست Gear VR جدید همراه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۱:۴۵

لحظاتی پیش سامسونگ جدیدترین عضو از خانواده گلکسی نوت را معرفی کرد که البته طبق انتظار لوازم جانبی متعددی نیز آن را همراهی می کنند.

انواع قاب، پوسته، کیبورد QWERTY و یک هدست Gear VR جدید همراه با کنترلر از جمله اکسسوری های در نظر گرفته شده برای این موبایل هستند. البته باید اشاره کنیم اگر از کاربران گلکسی اس ۸ یا اس ۸ پلاس هستید احتمالا می توانید برخی از اکسسوری های خریداری شده برای آنها را به همراه این فبلت نیز مورد استفاده قرار دهید.

اما یکی از مهم ترین لوازم ارائه شده برای این محصول سامسونگ دکس است که بعد از قرار گرفتن نوت ۸ روی آن و اتصال مانیتور HDMI و البته دیگر لوازم جانبی بلوتوثی یا پشتیبانی کننده از USB شامل کیبورد و ماوس موبایل شما را به یک پی سی تمام عیار بدل می نماید.

البته باید اشاره نماییم که سامسونگ دکس از نظر نرم افزاری نیز بهبودهایی را پیدا کرده که در ادامه به آنها اشاره می نماییم.

برای مثال یک اپ لانچر جدید برای آن طراحی شده و همزمان گیم لانچر آن نیز دستخوش تغییراتی گردیده که تمامی بازی های آپلود شده روی موبایل را به صورت یکجا برایتان نمایش می دهد.

این گجت همچنین از دستگاه های اکسترنال بیشتری پشتیبانی می کند که از آن جمله میتوان به کیبوردهای موسیقیایی و کنترلرهای مختلف اشاره نمود. به این مجموعه همچنین باید پشتیبانی از ویدیو کنفرانس سازمانی را نیز اضافه نمایید.

نکته مهم دیگر آنکه از این پس می توانید بدون قطع کردن تماس های صوتی خود نوت ۸ را روی دکس قرار داده یا از آن جدا نمایید. البته سامسونگ اعلام کرده که به زودی همه این قابلیت ها را برای آن دسته از دارندگان گلکسی اس ۸ که از دکس استفاده می کنند نیز ارائه خواهد کرد.

همانطور که در بالا اشاره شد سامسونگ قاب های جدیدی را هم برای این اسمارت فون معرفی کرده است؛ علاقمندان به محصولات کلاسیک می توانند از قاب های پارچه ای یا چرمی استفاده نمایند که البته برخی از آنها دارای پایه هم هستند. اگر هم جوان هستید و به مدل های مدرن علاقه دارید سامسونگ قاب های سیلیکونی و پلاسیک خشک را به شما توصیه می کند.

برای آن دسته از کاربرانی که علاقه زیادی به کیبوردهای فیزیکی به سبک محصولات بلک بری دارند، قابی با یک کیبور QWERTY طراحی شده است که درست مانند قبل یک سوم پایینی نمایشگر موبایل را می پوشاند و هر کدام از دکمه های سخت افزاری اش با فشرده شدن نمایشگر را لمس می کنند.

در جریان مراسم امشب همچنین نسخه جدیدی از هدست Gear VR نیز معرفی شد که البته برای جثه بزرگ نوت ۸ طراحی شده و از کنترلر وایرلس جدید این شرکت نیز پشتیبانی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    احیانا سیستم نظردهی پیشرفته و از دل فیلم های تخیلی در اومده دیجیاتو نمیخواد چنین نظرات بیشعورانه ای رو حذف کنه؟

  • amirhesamsheikhi
    amirhesamsheikhi | ۱ شهریور ۱۳۹۶

    خبر خوب برای خریداران ایرانی نوت ۸ این هست که کاور شفاف هم تو جعبه هست

مطالب پیشنهادی