ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی فقط میت 10 پرو را با نمایشگر بدون حاشیه عرضه می کند

یکی از عوامل موفقیت هوآوی در بازارهای جهانی، بدون شک فبلت «میت 9» بوده است، بنابراین طبیعیست که نسل جدید این موبایل را با طراحی جدید و قابلیت های پیشرفته تر ببینیم، موضوعی که دیروز ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

یکی از عوامل موفقیت هوآوی در بازارهای جهانی، بدون شک فبلت «میت 9» بوده است، بنابراین طبیعیست که نسل جدید این موبایل را با طراحی جدید و قابلیت های پیشرفته تر ببینیم، موضوعی که دیروز در نخستین تیزر تبلیغاتی هوآوی برای «میت 10» هم به چشم می خورد.

البته همان طور که می دانید میت 9 در چهار مدل عرضه شد: استاندارد، پرو، پورش دیزاین و لایت. حال یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی خبر می دهد که میت 10 هم دو مدل دارد، یکی مدل پایه و دیگری مدل پیشرفته تر که لقب «پرو» را یدک می کشد.

نکته مهم اینجاست که فقط میت 10 پرو با نمایشگر بدون حاشیه طراحی شده و مدل استاندارد، همچنان به سبک و سیاق موبایل های عادی روانه بازار می شود.

همین منبع خبری می گوید در یکی از مدل های میت 10، حسگر اثر انگشت در پشت بدنه جای گرفته و در مدل دیگر، به زیر نمایشگر منتقل شده است. بنابراین انتظار می رود میت 10 استاندارد ظاهری شبیه پرچمدار کنونی هوآوی یعنی P10 داشته و مدل پرو هم به طراحی پرچمداران کره ای یعنی ال جی جی 6 یا سامسونگ گلکسی اس 8 نزدیک باشد.

گفتنیست طبق شایعات قبلی، میت 10 در دو مدل و با نمایشگرهای 6.1 و 5.8 اینچی معرفی می شود، اما برخی منابع به نسخه لایت این موبایل هم اشاره کرده بودند که در صورت صحت آنها، باید منتظر سه مدل میت 10 باشیم.

به هر حال، هنوز زمان زیادی تا تاریخ رونمایی رسمی میت 10 یعنی 16 اکتبر (24 مهر ماه) باقی مانده و احتمالاً به مرور، ابهامات پرونده این فبلت پرچمدار رفع خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی