ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ اس پن را به قابلیت های تازه ای مجهز کرده است

از زمان معرفی نسخه اولیه گلکسی نوت تا به امروز رابطه ای ناگسستنی میان تبلت ها و قلم ها برقرار بوده. در این سال ها نسل های مختلف نوت (و همچنین تبلت ها و نوت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

از زمان معرفی نسخه اولیه گلکسی نوت تا به امروز رابطه ای ناگسستنی میان تبلت ها و قلم ها برقرار بوده. در این سال ها نسل های مختلف نوت (و همچنین تبلت ها و نوت بوک ها) دستخوش بهبودهای مختلفی شدند اما قلم های آنها به همان سبک و سیاق قدیم باقی مانده است.

با این همه امروز در جریان مراسم گلکسی نوت ۸، سامسونگ اعلام کرد که حتی قلم این موبایل نیز قرار است به صورت نوبه ای آپدیت هایی را دریافت کند تا امکانی را برایش فراهم نماید که درست مانند یک قلم واقعی عمل کند.

راس اس پن جدید نیز ظاهرا بهبود یافته حساسیت بیشتری نسبت به مقادیر فشار وارده از خود نشان میدهد که قطعا این مساله مورد توجه هنرمندانی قرار می گیرد که برای خلق آثارشان از تبلت یا فبلت استفاده می کنند.

اما این قلم در کنار نوت ۸ به کاربرانش امکان خواهد داد تا ذوق هنری خود را بیشتر از هر زمان دیگری به خدمت بگیرند و برای نمونه به جای آنکه پیام های متنی خود را تایپ نمایند با قلم و به صورت دستی آنها را ترسیم کنند.

آنها همچنین می توانند با استفاده از مد لایو مسیج پیام های خود را ثبت کنند و بعد از اضافه کردن افکت های دلخواه آن را به صورت یک گیف کارتونی درآورده و در شبکه های اجتماعی مختلف با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

با حرکت دادن اس پن روی جملات مختلف می توانید بلافاصله آنها را ترجمه نمایید.

سیستم نوشتاری این موبایل نیز نسبت به گذشته سریع تر شده است. در مدل های قدیم تر اگر می خواستید پیامی را بنویسید لازم بود که قلم را از جایگاهش خارج می  کردید و بعد از آنلاک کردن نمایشگر شروع به نوشتن پیام می کردید.

اما به لطف قابلیت یادداشت برداری در مد Screen Off می توانید بلافاصله شروع به نوشتن پیام نمایید آن هم بدون تضعیف شدن امنیت دستگاه و بعد از نوشتن نیز آن را برای دسترسی سریع تر و یا ادیت در آینده به نمایشگر همیشه روشن سنجاق کنید (تا ۹۹ صفحه را می توانید به صفحه همیشه روشن پین کنید).

کاربران نوت ۸ همچنین می توانند صرفا با حرکت دادن اس پن روی جملات یا وجوه نقد آنها را بلافاصله ترجمه نمایند که این ویژگی مورد توجه افرادی قرار می گیرد که زیاد سفر می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali-g
    ali-g | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    عالیهههه

  • AliGh
    AliGh | ۱ شهریور ۱۳۹۶

    screen off که تو نوت۷ هم بود!

مطالب پیشنهادی