ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید اوریو از تنظیمات مدیریت باتری جدیدی بهره مند شده است

کاربرانی که موفق به نصب نسخه نهایی اندروید 8.0 روی دستگاه های خود شده اند می گویند بخش مربوط به باتری در منوی تنظیمات، نسبت به ورژن قبلی تغییراتی داشته و جزئیات مصرف باتری توسط ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

کاربرانی که موفق به نصب نسخه نهایی اندروید 8.0 روی دستگاه های خود شده اند می گویند بخش مربوط به باتری در منوی تنظیمات، نسبت به ورژن قبلی تغییراتی داشته و جزئیات مصرف باتری توسط اپلیکیشن ها را به صورت جداگانه نمایش می دهد.

البته افرادی که به اطلاع از ریز مصرف برنامه ها علاقه ای ندارند، می توانند با لمس سه نقطه در قسمت بالا و سمت راست نمایشگر، گزینه «Show full device usage» را انتخاب کرده و به صفحه ای مشابه با آنچه در اندروید نوقا وجود دارد، هدایت شوند.

گزینه جدید پس از درخواست کاربران در چهارمین نسخه پیش نمایش اندروید اوریو به سیستم عامل جدید گوگل اضافه شد تا افرادی که به رابط کاربری قبلی عادت کرده اند، مصرف باتری دستگاه را راحت تر مدیریت کنند.

همچنین بر اساس گزارشات، نمودارهای مربوط به تاریخچه مصرف باتری و استفاده از دیتا نیز در اندروید جدید حذف شده که البته، نمودار اصلی باتری از طریق لمس دیاگرام میزان انرژی باقی مانده قابل دسترسی خواهد بود.

اندروید 8.0 اوریو که روز دوشنبه معرفی شده، در روزهای آتی به صورت OTA در اختیار کاربران محصولات خانواده پیکسل قرار می گیرد که البته گوگل، امکان دانلود ایمیج فایل نصب سیستم عامل مذکور را برای افرادی که نمی خواهند بیشتر از این صبر کنند نیز فراهم کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی