ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

امنیت

جریمه سونی در آمریکا به دلیل تبلیغات گمراه کننده موبایل های ضد آب

خریداران موبایل های ضد آب اکسپریا در آمریکا که به دلیل خرابی دستگاه بر اثر نفوذ آب دچار خسارت شده اند، حالا بر اساس حکمی از سوی دادگاهی در نیویورک می توانند نیمی از مبلغ ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

خریداران موبایل های ضد آب اکسپریا در آمریکا که به دلیل خرابی دستگاه بر اثر نفوذ آب دچار خسارت شده اند، حالا بر اساس حکمی از سوی دادگاهی در نیویورک می توانند نیمی از مبلغ پرداختی بابت خرید دستگاه را به عنوان غرامت از سونی دریافت کنند.

بازپرداخت نیمی از مبلغ دستگاه یا تمدید 12 ماهه گارانتی، گزینه های فعلی سونی هستند

در حکم مورد بحث آمده که کمپانی سونی، با تبلیغات گمراه کننده کاربران را فریب داده و دستگاه های تولیدی این شرکت، صرفاً در مقابل آب مقاوم بوده و کاملاً «ضد آب» نیستند. دادگاه مذکور همچنین گزینه تمدید 12 ماهه گارانتی را نیز برای سونی در نظر گرفته که البته حکم نهایی، دهم آذر ماه و در جلسه دفاع کمپانی ژاپنی صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است که لیستی از 24 موبایل و تبلت اکسپریا (به همراه قیمت و مبلغ غرامت) که تحت پوشش حکم اخیر قرار می گیرند نیز منتشر شده، که در آن به جز مدل های «M2 Aqua» و «M4 Aqua» بقیه دستگاه ها از سری Z محصولات سونی هستند.

متأسفانه چنین اتفاقاتی در کشور ما سابقه نداشته و نهادهای مسئول، چندان پیگیر حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیستند. به همین خاطر انتظار می رود شرکت های فعال در بازار داخلی، به مشتریان ایرانی احترام بیشتری گذاشته و خدماتی که در سایر نقاط دنیا ارائه می دهند را اینجا نیز به مردم عرضه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • amir666
    amir666 | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    من همیشه فقط کامنتها رو میخونم و نظری نمیدم اما دیدم بعضی ها همچین سنگ سونی رو به سینه میزنند اعصبانی شدم و وقت گذاشتم ثبتنام کنم تا حرفمو بزنم..یک گوشی z1 که اون اوایل اومده بود به قیمت تقریبی 2 میلیون خریده بودم بعد از 3 یال بردم بفروشمش همیشه وقتی لک میفتاد با آب میشستمش این سری که شستم بردم اعلادین دادم به مغازه دار گفت باید تستش کنم یه آهنگ گذاشت دیدم بلندگوش خر خر میکنه نگو آب رفته تو بلندگو و بلندگو رو خراب کرده هیچ کس ازم نخریدش .یکبار هم یه گوشی سونی مدل c4 خریدم با فلش تولز اومدم فلش کنم خاموش شد و دیگه روشن نشد هیچکس هم نتونست درستش کنه باید هاردش عوض بشه و 200 تومن هم هزینه داره کلا 24 ساعت نشده بود گوشی رو خریده بودم نو نو خریدم 700 هزارتومن.هنوز هم بعد از چندماه که بیادش میفتم آتیش میگیرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی