ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رودستر آنتیک مرسدس بنز برنده جایزه ویژه جشنواره پابل بیچ شد

از میان پنج جشنواره برتر خودروهای کلاسیک و کلکسیونی می توان گفت که فستیوال بزرگ پابل بیچ آمریکا که در اواسط تابستان برگزار می شود از مهمترین هاست. هر سال بسیاری از کلکسیونرها و علاقه ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

از میان پنج جشنواره برتر خودروهای کلاسیک و کلکسیونی می توان گفت که فستیوال بزرگ پابل بیچ آمریکا که در اواسط تابستان برگزار می شود از مهمترین هاست.

هر سال بسیاری از کلکسیونرها و علاقه مندان دو آتشه خودروهای کلاسیک در این فستیوال گرد هم می آیند و در رده بندی ویژه این جشنواره شرکت می کنند تا عیار و ارزش خودروهای کلاسیک طبق نظر داوران این رویداد مشخص شود.

کسب مقام در این رویداد نه تنها از ارزش معنوی خاصی برخوردار است بلکه می تواند به معنای افزایش ارزش مادی خودرو و بالاتر رفتن ارزش آن در حراجی های پیش رو باشد.

امسال مهم ترین جایزه جشنواره "پابل بیچ" به خودرویی تعلق گرفت که تاریخ تولد آن سال های پیش از شروع جنگ جهانی دوم است.

این خودروی خاص که متعلق به سال ۱۹۲۹ است مرسدس بنز اس بارکر تورر نام دارد.
این خودروی زیبا که متعلق به بروس مک کو از شهر بلویو واشنگتن است به رنگ آبی و تقریبا مات از یک کمربند چرمی مخصوص کاپوت، یک اگزوز ظریف و کم حجم و یک چمدان مخصوص بار در قسمت پشتی برخوردار است.

در نمای جلویی این بنز نیز جلوپنجره عمودی، چراغ های گرد بزرگ و نشان ستاره سه پر بنز به شدت خودنمایی می کند.


بیل پروچی، مدیر عامل شرکت برگزار کننده جشنواره پبل بیچ، جایزه مالک این خودروی هفت لیتری را به بروس مک کو اهدا کرد.
جالب است بدانید که در حقیقت بروس مک کو با سه خودرو در این مسابقه شرکت کرد. خودروی دوم او یک فراری ۳۱۵ اس اسکجلایتی اسپایدر نام داشته و متعلق به سال ۱۹۵۷ بود.

خودروی دیگر بروس یک پاکارد ۹۰۶ تویین۶، ۸۵ ساله بود که توسط برادر دوم او رانده شده و قبلا به کلکسیون دار معروف امریکایی چیپ کانر تعلق داشته است.


سال گذشته، هیئت داوران جشنواره پبل بیچ بهترین جایزه خود را که در زمینه معرفی و نمایش خودرو است به خودروی کروکی لانچیا استورا اهدا کرد. این خودرو که متعلق به سال ۱۹۳۶ بود از طراحی شرکت معروف ایتالیایی پینین فارینا برخوردار بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی