ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندرهای جدید و قیمت اکسپریا XZ1 لو رفت

شاید گلکسی نوت 8 داغ ترین سوژه 24 ساعت اخیر بوده اما طرفداران موبایل های سونی هم کم نیستند و نباید فراموش کرد که ژاپنی ها 3 تلفن همراه جدید برای معرفی آماده کرده اند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

شاید گلکسی نوت 8 داغ ترین سوژه 24 ساعت اخیر بوده اما طرفداران موبایل های سونی هم کم نیستند و نباید فراموش کرد که ژاپنی ها 3 تلفن همراه جدید برای معرفی آماده کرده اند و مهم ترین آن ها اکسپریا XZ1 مرتبا سوژه اخبار و شایعات متنوع بوده.

حالا اما تصاویر رندر شده جدیدی از پرچمدار قدرتمند سونی لو رفته که ظاهر آن را به خوبی نمایش می دهد. این تصاویر در لیست محصولات وبسایت آمازون به نمایش در آمد اما بلافاصله حذف شد.

در تصاویر به وضوح مشخص است که سونی از طراحی OmniBalance خود فاصله نگرفته و تقریبا تفاوت های عمده ای به جز ترتیب قرار گیری سنسورها در قسمت پشتی مشاهده نمی شود.

حالا اما جدا از تصاویر، قیمت دستگاه هم لو رفته. XZ1 با قیمت 600 پوند و ورژن کامپکت آن با قیمت 500 پوند قرار است ارائه شوند که به طور دقیق تر می شود 766 و 638 دلار.

با این حال اما قیمت تمام شده در بازار آمریکا ارزان تر است و می توان انتظار بهایی کمتر از آنچه گفته شده را داشت. مثلا 700 و 600 دلار به ترتیب برای ورژن معمولی و کامپکت. این دو اسمارت فون هفته آینده در IFA 2017 معرفی خواهند شد.

تصاویر منتشر شده را در ادامه مشاهده می کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • ali
    ali | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    سونی بعد از سری زد بی برنامه شده و هر کی یه چیو میگه پرچمداره!

  • مهدی
    مهدی | ۳ شهریور ۱۳۹۶

    عالیه اصلا حاشیه هاش مهم نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی