ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی احتمالاً در نمایشگاه IFA از یک چیپست هوش مصنوعی رونمایی می کند

چند هفته پیش بود که خبر توسعه یک «چیپست با توانایی پردازش و کنترل هوش مصنوعی» توسط هوآوی را در دیجیاتو خواندید و حالا کمپانی چینی با انتشار یک ویدیو در شبکه اجتماعی Weibo، تقریباً ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۰

چند هفته پیش بود که خبر توسعه یک «چیپست با توانایی پردازش و کنترل هوش مصنوعی» توسط هوآوی را در دیجیاتو خواندید و حالا کمپانی چینی با انتشار یک ویدیو در شبکه اجتماعی Weibo، تقریباً وجود چنین سخت افزاری را تأیید کرده و از معرفی آن در نمایشگاه IFA برلین خبر می دهد.

در انتهای ویدیو، شاهد عبارت «HuaweiMobileAI» هستیم که به هوش مصنوعی موبایل هوآوی اشاره داشته و قاب نقطه دار مربعی موجود در تصویر نیز یک چیپ پردازشی را تداعی می کند. در این کلیپ همچنین تاریخ دوم سپتامبر (11 شهریور) را می بینیم که روز رونمایی از محصول مورد بحث خواهد بود.

چیپست جدید احتمالاً در Mate 10 به کار گرفته می شود

لازم به ذکر است که بر اساس برخی گزارشات، پردازنده هوش مصنوعی هوآوی احتمالاً در پرچمدار بعدی شرکت یعنی «Mate 10» مورد استفاده قرار گرفته و در کنار چیپست قدرتمند کایرین 970، وظیفه پردازش امور مربوط به هوش مصنوعی و حتی شاید دستیار صوتی اختصاصی هوآوی را بر عهده خواهد داشت.

گفتنی است طبق اخبار موجود، هوآوی احتمالاً در نمایشگاه IFA علاوه بر چیپست جدید، از یک تبلت و یک مچ بند (یا ساعت هوشمند) نیز رونمایی خواهد کرد و پرچمدار Mate 10 نیز 24 مهر ماه به بازار معرفی خواهد شد.

به روز رسانی: هوآوی در جدیدترین توییت خود، تلفن همراه تازه معرفی شده سامسونگ را مورد تمسخر قرار داده و نوشته که برای رونمایی از آینده، به چیزی بیشتر از یک قلم نیاز هست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی