ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوهای نگاه نزدیک سامسونگ از گلکسی نوت 8 را تماشا کنید

اگر از اخبار عقب ماندید و نمی دانید سامسونگ شب گذشته در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8 چه کرده، نگران نباشید. ویدیوهایی که در ادامه می بینید توصیفی کامل از این دستگاه را ارائه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

اگر از اخبار عقب ماندید و نمی دانید سامسونگ شب گذشته در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8 چه کرده، نگران نباشید. ویدیوهایی که در ادامه می بینید توصیفی کامل از این دستگاه را ارائه می دهند و هر بخش برجسته آن را به نمایش می گذارد.

ویدیوی اول روی طراحی و زیبایی آن متمرکز شده و در ویدیوی دوم شاهد هنرنمایی قلم جادویی نوت 8 هستیم که یکی از دلایل اصلی خرید این دستگاه به حساب می آید.

نوت 8 از دوربین مخصوص دوگانه بهره مند است و بنابراین ویدیوی سوم به طور اختصاصی، کاربردهای این دو دوربین در قسمت پشتی دستگاه را نشان می دهد. در ویدیوی چهارم هم به نمایشگر اینفینیتی و کاربردهایش اشاره شده و در نهایت هم سامسونگ به سراغ DeX رفته تا نشان دهد با گلکسی نوت 8 چطور می توان از کامپیوتر و لپ تاپ بی نیاز شد.

در ادامه ویدیوهای نگاه نزدیک به نوت 8 و داک DeX را تماشا می کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ja he
    ja he | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    نمی دونم من اینطوری هستم یا شما هم اینطور فکر می کنید کلا نواوری نبود البته این موضوع در مورد اپل هم صادق است چند ساله تکنولوژی داره کلا درجا می زنه

مطالب پیشنهادی