ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نقشه Assassin’s Creed: Origins بسیار عظیم به نظر می رسد

نقشه بعضی از بازی ها باعث می شود تا تعدادی از برنامه های مهم خود در زندگی را برای گشت و گذار در آن نقشه کنسل کنید. به نظر می رسد که نقشه قسمت جدید ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

نقشه بعضی از بازی ها باعث می شود تا تعدادی از برنامه های مهم خود در زندگی را برای گشت و گذار در آن نقشه کنسل کنید. به نظر می رسد که نقشه قسمت جدید سری اساسینز کرید با پسوند Origins، شما را از کار و زندگی خواهد انداخت!

نقشه زیر مربوط به «ممفیس»، یکی از شهر های بازی است. پیش از این و در تریلرهای منتشر شده از بازی، شاهد گشت و گذار شخصیت اصلی در این شهر بودیم.

در میان آیکون های نقشه، نماد عقاب را مشاهده می کنیم. این علامت مربوط به مکان هایی است که در صورت رصد کردن آن ها، دید بهتری نسبت به نقشه محیط اطراف خواهید داشت.

آیکن دست شکلی که شامل چشم و درخت نخل می شود هم، محل به دست آوردن گنجینه ها را به شما نشان می دهد.

بقیه آیکن ها به خوبی مشخص نیستند اما احتمالاً برای مکان هایی مثل فروشگاه اسلحه یا لباس در نظر گرفته شده اند. همین منطقه به اندازه کافی شلوغ به نظر می رسد، اما جالب است که بدانید این شهر تنها قسمتی از نقشه بازی است.

لازم به ذکر است که حداقل 4 یا 5 منطقه از بازی در این تصویر متحرک دیده نمی شوند، پس می توان نتیجه گرفت که دنیای این بازی، محل بسیار بزرگی برای اکتشاف خواهد بود؛ مخصوصا زمانی که منطقه ممفیس که قسمت کوچکی از نقشه است را با سایر مناطق بازی مقایسه می کنیم.

ما می دانیم که نقاطی برای جابجایی سریع در بازی حضور دارند تا از زمان سفرها کاسته شود، اما به طور قطع، Origins یک بازی برای دیدن و اکتشاف است. خوشبختانه، نقشه بازی به ما ثابت می کند که جهان قسمت جدید اساسینز کرید، نسبت به تمامی نسخه های پیشین، گسترده تر است.

برای تجربه قسمت این بازی روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی باید تا تاریخ 7 آبان سال جاری منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mohamadmehdi zakeri
    mohamadmehdi zakeri | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    من که فک کنم خوب دربیاد

  • mojtaba rahmati
    mojtaba rahmati | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    بزار بیاد چه خوب باشه چه افتضاح باشه همه مثل گله گوسفند میریزن میخرن

  • Mr M
    Mr M | ۳ شهریور ۱۳۹۶

    باوا مردم به اندازه کافی نقشه و گرافیک دیدن مگه تا همین 10 سال پیش که اوج دوره داستان و گیمپلی بازی ها بود مردم کم با بازیها خاطره پیدا کردن؟؟؟اون price of persia یا max payne عالی. اون mw 2و sleeping dogs. مگه اون زمان چی بوده که الان شرکت ها نمیتونن محیا کنن؟؟؟ من میگم
    شرکتا الان فقط به فکر پولسازی هستند. ففط هز شالیه حلقه دیسک 60 دلاری بیاد و خرواری سود کنن. انصافا اه بندازین به بازار. Batman arkham knight اومد پورتش فاجعه شد. Mafia 3 اومد اونهمه پتانسیل و بودجه هنگفت رو حروم کردند. درحالی که میتونستند یک دنباله داستانی برای نسخه 2 بزارن که گیمر ها بهتر و بیستر لذت ببرن. Outlast 2 اومد همه به افتش اعتراض کردن. Resident evil 7 رو اومدن فدای vr کردن و اول شخصش کردن. و... و... و... هرسال هم وضع بدتر میشه مگر باز یه معجزه ای بشه و عناوین خوب مثل witcher 3 بیاد. نمیدونم دقیقا تقصیر کیه شاید شرکت ها و سازنده ها خلاقیتشون رو از دست دادن یا گیمرا مقصرن که هی هرعنوانی میاد زرتی پول میدن و شرکتا رو حریص تر میکنن... نمیدونم... امیدوارم وضع خیلی زود دوباره خوب بشه...

  • H A M E D
    H A M E D | ۳ شهریور ۱۳۹۶


    یه تریلر دیدم عقابه میرفت دشمنا رو تگ میکرد ? . دقیقا گوست ریکون بود با تم اساسین ? انگار پهپاد فرستاده جاسوسی کنه
    تا وقتی که اسم یوبیسافت در میانه باید معجزه بشه که این بازی خوب از آب در بیاد.

    • Sobhan_MP
      Sobhan_MP | ۴ شهریور ۱۳۹۶

      ولی این ویژگی رو دقیقا از فارکرای پرایمال کپی کرده، اونم یه جغد داشت ک تگ میکرد و بمب مینداختو اینا

مطالب پیشنهادی