ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عرضه ایکس باکس وان ایکس موجب کاهش فروش ایکس باکس وان شده است

فروشگاه گیم استاپ گردش مالی خود در فصل گذشته سال جاری میلادی را منتشر کرد. طی این گزارش، فروش کنسول ایکس باکس وان نسبت به گذشته دچار کاهش شده است. یکی از دلایل اصلی وضعیت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

فروشگاه گیم استاپ گردش مالی خود در فصل گذشته سال جاری میلادی را منتشر کرد. طی این گزارش، فروش کنسول ایکس باکس وان نسبت به گذشته دچار کاهش شده است.

یکی از دلایل اصلی وضعیت نامناسب فروش این کنسول در ماه های اخیر، به طور قطع، لانچ کنسول جدید مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ایکس است.

مدیریت گیم استاپ می گوید که ظاهراً طرفداران مایکروسافت از خرید ایکس باکس وان به خاطر تهیه کنسول قدرتمند تر مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ایکس در ماه نوامبر سال جاری میلادی، دست کشیده اند.

مایکروسافت دستگاه هایی مانند ایکس باکس وان اس را برای جایگزینی ایکس باکس وان در نظر گرفته است. زیرا به اعتقاد این کمپانی، عنصر قیمت تاثیر زیادی در تصمیم گیری خریداران برای تهیه یک کنسول خواهد داشت. کنسول ایکس باکس وان ایکس هم برای پاسخگویی به نیازهای گیمرهای حرفه ای که برای تجربه بهتر بازی، حاضر به خرج کردن پول بیشتری هستند، در نظر گرفته شده است.

پیش فروش ایکس باکس وان ایکس در گیم استاپ طی هفته آتی آغاز خواهد شد و این فروشگاه وجود تعداد کافی دستگاه برای فروش اولیه را تضمین کرده است.

کنسول 500 دلاری مایکروسافت در پاییز جاری روانه بازار خواهد شد؛ اما افراد حاضر در نمایشگاه گیمزکام امسال، شانس تجربه زودتر این کنسول نسبت به سایر طرفداران را داشتند. همچنین ایکس باکس وان ایکس در رویداد این آخر هفته خرده فروشی گیم استاپ، برای بازی کردن در دسترس خواهد بود.

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر، ایکس باکس وان ایکس، آمار فروش بهتری را نسبت به همتای میان نسلی خود یعنی پلی استیشن 4 پرو ثبت کرده است و می توان آن را نشانه ای بر موفقیت این کنسول دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    بهتر

مطالب پیشنهادی