ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر بخش موبایل سامسونگ از علت کاهش ظرفیت باتری در گلکسی نوت 8 می گوید

همان طور که احتمالاً می دانید در گلکسی نوت 8 از یک باتری 3300 میلی آمپری استفاده شده که نسبت به ظرفیت 3500 میلی آمپری باتری گلکسی نوت 7، با کاهش رو به رو بوده ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

همان طور که احتمالاً می دانید در گلکسی نوت 8 از یک باتری 3300 میلی آمپری استفاده شده که نسبت به ظرفیت 3500 میلی آمپری باتری گلکسی نوت 7، با کاهش رو به رو بوده است.

حال «کوه دونگ جین» پس از آغاز پیش فروش جدیدترین فبلت خانواده نوت 8، در جمع خبرنگاران حاضر شده و به سؤالات آنها پیرامون دستگاه جدید پاسخ داده است. آقای کوه در میان صحبت های خود، به علت استفاده از یک باتری با ظرفیت کمتر نسبت به نسل قبل نیز اشاره کرد و گفت:

دلایل زیادی برای کاهش ظرفیت باتری وجود دارد که یکی از مهمترین موارد، بهره گیری از چیپست 10 نانومتری جدیدی است که کارایی دستگاه را تا 30 درصد بهبود می دهد. همچنین کاربران می توانند از طریق تنظیم باتری با توجه به الگوی استفاده خود از تلفن، کارایی کلی آن را نیز افزایش دهند.

من حالا می توانم ایمنی باتری را تضمین کنم؛ نوت 8 پس از 2 سال استفاده نیز همچنان بیش از 95 درصد از ظرفیت باتری خود را حفظ خواهد کرد.

کاهش 200 میلی آمپری ظرفیت موجب تضمین ایمنی و افزایش عمر مفید باتری شده است

البته باید توجه داشت که بنا بر آمارهای رسمی سامسونگ درباره عملکرد باتری، نوت 8 در زمینه پخش ویدیو و مرور اینترنت روی شبکه LTE اندکی از نوت 7 ضعیف تر عمل می کند اما تضمین ایمنی و افزایش عمر مفید آن، مواردی هستند که کاهش 200 میلی آمپری ظرفیت باتری را در گلکسی نوت 8 توجیه می کنند.

لازم به ذکر است که کوه دونگ جین پیش بینی کرده میزان فروش نوت 8، از کل فروش موبایل موفق نوت 5 در حدود 11 میلیون نسخه بیشتر خواهد بود که با پیش بینی تحلیل گر معروف «مینگ چی کو» مبنی بر فروش 11 تا 14 میلیون واحد نوت 8 فقط در سال جاری، در یک راستا قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    ایمنی جای خودشو داره ولی وقتی یه نفر پول قلمبه میده واسه یه پرچمدار جدید انتظار داره باتریش بیشتر از پرچمدار سال قبلی عمر داشته باشه نه کمتر ایمنیش چه ربطی به ما داره همونجور که بقیه تونستن ظرفیت باتری گوشیاشونو با ایمنی بالا بدن دست ملت شما هم همونکارو میکردید جای توجیح کردن و دلیل و منطق آوردن بی ربط بی سرو ته.

  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    هممون میدونیم دلیل اصلیش چیه ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی