ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Hurry؛ سازنده ویجت های شمارش معکوس برای رویدادهای مهم

برای برنامه ریزی و فراموش نکردن کارها راه های زیادی هست. یک عده کارهایشان را در سررسید یادداشت می کنند، عده ای دیگر روی کاغذهای کوچک می نویسند و به گوشه مانیتور و در و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

برای برنامه ریزی و فراموش نکردن کارها راه های زیادی هست. یک عده کارهایشان را در سررسید یادداشت می کنند، عده ای دیگر روی کاغذهای کوچک می نویسند و به گوشه مانیتور و در و دیوار می چسبانند و بعضی ها هم هستند که می خواهند همه آن ها را در ذهن شان به خاطر بسپرند.

بین تمام این روش ها یک وجه اشتراک وجود دارد: به احتمال خیلی زیاد فراموش شان می کنید. اگر واقعا ثانیه های انجام دادن کاری برایتان اهمیت دارد شاید بهترین روش ممکن برای شما استفاده از اپلیکیشن های یادآور دارای شمارش معکوس باشد.

Hurry که امروز معرفی می کنیم برای همین هدف و منظور طراحی شده؛ اپلیکیشنی که از رویدادهای مهم ویجت های شمارنده معکوس می سازد تا همیشه جلوی چشم تان باشند و یک ثانیه هم از آن ها غافل نباشید.

فرض کنید که سه روز دیگر، ساعت هشت شب سریال مورد علاقه تان از تلویزیون پخش می شود و شما هم به هیچ قیمتی حاضر نیستید که آن را از دست بدهید. Hurry طوری طراحی شده که با کمترین نیاز به تایپ بتوانید برای چنین رویدادی ویجت بسازید.

بدین صورت که در صفحه اضافه کردن رویداد، گزینه های آماده مختلفی می بینید. اول از همه باید نوع رویداد را برای اپلیکیشن تعیین کنید: کنسرت، مراسم عروسی، تولد، مهمانی، همایش، امتحان یا موارد دیگر؟ بعد از تعیین نوع رویداد نوبت به تعیین تاریخ می رسد.

متأسفانه Hurry فقط با تقویم میلادی کار می کند، بنابراین این خصوصیت برای ما ایرانی ها و لزوم تبدیل تاریخ ممکن است کمی دردسرآفرین باشد. البته اگر بتوانید با چنین موضوعی کنار بیایید خیلی آن را مشکل حادی نمی بینید چرا که این شمارش معکوس است که بیشتر از همه در این اپلیکیشن اهمیت دارد.

Hurry دو گزینه بسیار عالی در اختیارتان قرار داده، یکی این که می توانید لوکیشن دقیق رویداد را روی نقشه گوگل مشخص کنید (اپلیکیشن کافه ها و رستوران ها را تشخیص می دهد) و مورد بعد این که ویجت های شمارش معکوس تان می توانند عکس هم داشته باشند. این عکس ها هم از سرچ گوگل و هم تصاویر گالری قابل انتخاب هستند که از نظر بصری زیبایی فوق العاده ای به ویجت های شمارش معکوس می بخشند.

وقتی که رویدادی را در اپ ثبت کردید، سه نوع ویجت در ابعاد مخلف پیش رویتان قرار می گیرند تا هر کدام را که خواستید روی صفحه خانه گجت تان بنشانید. تمام این ویجت ها مثل عکسی که بالاتر می بینید دارای شمارش معکوس و تاریخ و ساعت هستند تا بتوانید آن ها را جایی در معرض دید بگذارید که هرگز فراموش شان نکنید. البته تنظیم یادآور با زنگ هشدار هم می تواند برای جلوگیری از فراموشکاری به کمک تان بیاید.

و در نهایت یک نکته عالی: ویجت های Hurry قابل اشتراک گذاری هم هستند. به لطف آن می توانید مثلا اعلام این که 4 روز تا مراسم عروسی تان باقی مانده را در قالب یک عکس زیبای گرافیکی به اطلاع دوستان تان در پیام رسان ها برسانید. اپلیکیشن Hurry رایگان است و می توانید همین حالا از گوگل پلی دانلودش کنید.

دانلود از گوگل پلی  - دانلود به کمک ربات تلگرام apk_dl

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی