ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مستند پازلی‌ها اکران شد؛ داستان روبه‌رو شدن با ترس‌ها در فضای استارتاپی ایران

«پازلی‌ها» یک مستند ۷۰ دقیقه‌ای است که چالش استارتاپ‌های ایرانی را به خوبی نمایش می‌دهد، بخصوص استارتاپ‌هایی که در دل شهرستان‌های ایران رشد کرده و سپس می‌خواهند ایده خود را تبدیل به کسب‌وکاری موفق کنند. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

«پازلی‌ها» یک مستند ۷۰ دقیقه‌ای است که چالش استارتاپ‌های ایرانی را به خوبی نمایش می‌دهد، بخصوص استارتاپ‌هایی که در دل شهرستان‌های ایران رشد کرده و سپس می‌خواهند ایده خود را تبدیل به کسب‌وکاری موفق کنند.

داستان پازلی‌ها هم همین است؛ چهار دانشجوی IT که علاقه‌ای به کار کردن برای دیگران ندارند و به هرقیمتی می‌خواهند استارتاپ خودشان را تاسیس کنند. ایده‌شان را شکل می‌دهند و برای کسب تجربه و دانش بیشتر راهی تهران می‌شوند اما با چالش‌های زندگی در یک کلان شهر رو‌به‌رو می‌شوند.

«مهدی گنجی»، نویسنده و کارگردان این اثر در رابطه با آن می‌نویسد:‌ «پازلیها نمونه خوبی هستند از جوانهایی که در زندگیشان ریسک میکنند و دوست ندارند راههای تجربهشده، سنتی و پر امنیت قبلی را طی کنند. آدمهایی که همه سختیها را تحمل میکنند تا کار جدیدی راه بیاندازند. آنها ایمان دارند که با هم کار کردن بهتر از یکنفره پیش رفتن است. سرکردن با این آدمهای معمولی که ستارههای مجلههای پرفروش نیستند، آنقدر برای من الهامبخش است که زندگیام را تغییر داده است.»

اکران این مستند از یکم شهریور ماه در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز شده و در شهر‌های تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، کرمان و بابل روی صحنه می‌رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی