ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخورد با ۸۰۰۰ کانال غیراخلاقی تلگرام در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفت

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در حاشیه اولین همایش ملی فناوری کوانتومی کشور و در جمع خبرنگاران، از ارائه لیستی از 8000 کانال تلگرامی به وزارت ارتباطات توسط دادستانی کل کشور خبر داد و ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در حاشیه اولین همایش ملی فناوری کوانتومی کشور و در جمع خبرنگاران، از ارائه لیستی از 8000 کانال تلگرامی به وزارت ارتباطات توسط دادستانی کل کشور خبر داد و بر هماهنگی سازمان ها در عرصه اجرا تأکید کرد.

جهرمی همچنین به وضعیت کانال های شبکه اجتماعی تلگرام و انتشار محتواهای مخالف ارزش های کشور در بعضی از آنها اشاره کرد و گفت ملاحظات فرهنگی در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت بوده و از این رو، حاکمیت کشور باید در عرصه فضای مجازی نیز لحاظ شود.

وی در ادامه از وحدت نظر دستگاه های قضایی و اجرایی کشور در اصول و قوانین، و عدم وجود اختلاف در میان مسئولین خبر داد و گفت وزارت ارتباطات تمام تلاش خود را برای صیانت از فرهنگ ملی به کار خواهد بست. جهرمی در ادامه افزود:

در این راستا لیستی از سوی دادستانی کشور به وزارت ارتباطات ارسال شده که در آن اعلام شده باید نسبت به ۸۰۰۰ کانال تلگرامی برخورد لازم صورت گیرد.

با بررسی های انجام شده برخی از این کانال ها که حاوی مسائل غیراخلاقی هستند، مسدود می شوند؛ ما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این حوزه ساماندهی شود و در این عرصه از قوه قضاییه کمک خواهیم گرفت.

گفتنی است روند مسدود کردن کانال های تلگرامی با مصادیق غیر اخلاقی و مخالف با ارزش های جامعه، در دولت قبل آغاز شده و با روی کار آمدن وزیر جدید نیز همچنان ادامه خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • Nsr
    Nsr | ۶ شهریور ۱۳۹۶

    حس عجیبی بهم میگه این کانال ها همون کانال هایی هستن که واعظی حاضر نشد به خاطر فشار دادستانی مسدودشون کنه....

  • ARMIN_1995
    ARMIN_1995 | ۶ شهریور ۱۳۹۶

    بیا برو درتو بزار

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی