ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اکانت های کسب و کار به زودی به واتس اپ اضافه خواهند شد

واتس اپ مشغول فعالیت روی سرویسی است تا پلتفرم پیام رسان خود را به محیطی مفید تر برای بیزینس من های میلیون دلاری تبدیل کند. با توجه به آپدیت صفحه پرسش و پاسخ واتس اپ، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۵

واتس اپ مشغول فعالیت روی سرویسی است تا پلتفرم پیام رسان خود را به محیطی مفید تر برای بیزینس من های میلیون دلاری تبدیل کند. با توجه به آپدیت صفحه پرسش و پاسخ واتس اپ، اکانت های کسب و کار بالاخره راهشان را به بتای ورژن اندروید این پیام رسان محبوب باز کرده اند و بنابراین به زودی باید شاهد آن روی نسخه اصلی باشیم.

مقاله به دست رسیده نشان می دهد که حتی بعضی از کمپانی ها هم در اجرای آزمایشی این ویژگی شرکت نموده اند اما واتس اپ فعلا اسمی از آن ها نبرده است. به واسطه این قابلیت، اکانت هایی که توسط سرویس واتس اپ به عنوان کسب و کار شناسایی می شوند کنار نام شان یک تیک سبز رنگ ظاهر خواهد شد.

واتس اپ با نزدیک به یک میلیارد کاربر، محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان به حساب می آید.

همچنین هنگامی که کاربران با یک اکانت بیزینسی گفت و گو می کنند، پیام ها درون یک جعبه زرد رنگ قرار می گیرند و جالب اینجاست که نمی توانید آن ها را پاک کنید. اگر علاقه ای به برقراری ارتباط با اکانت های کسب و کار ندارید به راحتی می توانید آنان را بلاک نمایید.

برای کسب و کارهایی که نمی توانند 24 ساعته پاسخگوی سوالات مردم باشند هم واتس اپ راهکاری را ارائه داده است. اکانت های بیزینسی می توانند ساعت کار خود را مشخص کنند و در صورتی که کاربری در این زمان پیام داده یا زنگ بزند با یک پیام خودکار مواجه خواهد شد. اکانت ها قابلیت اعمال تغییرات روی این پیام های خودکار را دارند.

در چند ماه گذشته، واتس اپ تمام تلاشش را به کار گرفته تا سازمان ها را به سمت سرویس پیام رسانش جذب کند. اوایل این ماه آن ها قابلیت پرداخت Peer-to-Peer را به واتس اپ اضافه کرده اند و حالا نوبت به اکانت های کسب و کار رسیده تا ادامه دهنده همین راه باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad
    Mohammad | ۷ شهریور ۱۳۹۶

    اگه قابلیت ساخت کانال رو اضافه کنه عالی میشه

  • M o h s e n
    M o h s e n | ۷ شهریور ۱۳۹۶

    و کماکان "اپلیکیشن معظمِ تلگرام"(حاصل ازدواج فامیلیِ شبکه اجتماعی و پیام رسان)! با اقتدار در کشور ما پیشتاز است و محبوب...
    ?

مطالب پیشنهادی