ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین 360 درجه ONE با قابلیت فیلمبرداری 4K و قیمت 299 دلار عرضه شد

شرکت «Insta360» که در میان کاربران دوربین های 360 درجه از محبوبیت بالایی برخوردار است، به تازگی محصول جدیدی را به اسم «ONE» روانه بازار کرده که ویژگی های جالب توجهی دارد. دوربین مورد بحث ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

شرکت «Insta360» که در میان کاربران دوربین های 360 درجه از محبوبیت بالایی برخوردار است، به تازگی محصول جدیدی را به اسم «ONE» روانه بازار کرده که ویژگی های جالب توجهی دارد.

دوربین مورد بحث با توانایی فیلمبرداری 4K، قابلیتی تحت عنوان «Shoot first, Point later» داشته که به کاربر اجازه می دهد بدون نگرانی بابت کادر بندی، از هر آنچه در مقابلش است فیلم گرفته و سپس به کمک نرم افزار مخصوص تلفن هوشمند و با استفاده از شتاب سنج، یک ویدیوی ثابت با رزولوشن 1080p بسازد.

ONE یک دوربین 24 مگاپیکسلی مستقل است که به لرزشگیر 6 محوره مجهز شده و تصاویر و ویدیوهای با کیفیتی را ثبت می کند. این محصول همچنین توانایی ضبط ویدیوهای اسلوموشن با نرخ 120 فریم بر ثانیه را نیز دارد که توسط نرم افزار، به 240fps قابل ارتقاست.

یکی از جالب ترین قابلیت های ONE، توانایی حذف مونوپاد از تصاویر بوده که برای عاشقان سلفی خبر بسیار خوبی است. این دوربین همچنین از لوازم جانبی متنوعی پشتیبانی کرده و قابلیت استفاده در ورزش ها و فعالیت های متفاوتی را دارد.

گفتنی است Insta360 محصول جدید خود را به همراه سه پایه، کیف، کابل میکرو USB، پارچه تمیزکننده لنز، کارت حافظه و بند دستی به قیمت 299 دلار به فروش می رساند. در ادامه می توانید دوربین ONE را از زوایای مختلف مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی