ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از دو دوربین 360 درجه ای Vision360 و Holo360 رونمایی کرد

ایسر در جریان نمایشگاه IFA امسال، از دو دوربین 360 درجه ای جدید رونمایی کرده که می توانند کارایی های متفاوتی داشته باشند. نخستین دوربین، Holo360 است که دستگاهی یکپارچه به حساب آمده و می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۰

ایسر در جریان نمایشگاه IFA امسال، از دو دوربین 360 درجه ای جدید رونمایی کرده که می توانند کارایی های متفاوتی داشته باشند. نخستین دوربین، Holo360 است که دستگاهی یکپارچه به حساب آمده و می توانید با آن تصویربرداری و ادیت کرده و سپس تصاویر 6.9K یا فیلم های 4K را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این دوربین، به پردازنده اسنپدراگون 625 کوالکام مجهز شده و نمایشگر 3 اینچی آن، امکان ادیت تصاویر بدون استفاده از موبایل یا کامپیوتر را فراهم می آورد. ضمناً امکان استریم زنده و آپلود تصاویر نهایی به صورت مستقیم نیز وجود دارد که به لطف بهره گیری از اندروید نوقا مهیا شده است.

در حالی که Holo360 برای دوست داران و فعالان شبکه های اجتماعی طراحی شده، دوربین Vision360 ایسر برای افرادی توسعه یافته که می خواهند دوربین را روی داشبورد اتومبیل قرار داده و از هر چیزی به هنگام رانندگی تصویربرداری کنند. دو دوربین عریض Vision360، تمام اتفاقات پیرامون را ضبط می کنند و تا سقف رزولوشن 4K مورد پشتیبانی قرار گرفته است.

ایسر می گوید در صورتی که در جاده دچار تصادف شوید، دوربین مورد اشاره مختصات GPS را به صورت خودکار در حافظه ابری آپلود می کند تا بعداً به عنوان مدرک مورد استفاده قرار گیرد. متاسفانه، ایسر هنوز تاریخ عرضه Vision360 را مشخص نکرده اما Holo360 قرار است در ماه نوامبر به بازار آمریکا عرضه شود. این دوربین به همراه کیس مقاوم به آب، با قیمت 429 دلار فروخته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی