ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ گیمینگ جدید ایسوس، دوست داران بازی های شوتر اول شخص را هدف قرار داده است

کمپانی ایسوس، با چندین و چند لپ تاپ تازه پا به نمایشگاه IFA 2017 گذاشت و ظاهراً همه این محصولات، به خانواده ذن بوک محدود نشده اند. بازوی گیمینگ ایسوس، یعنی برند ROG اخیراً از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۸

کمپانی ایسوس، با چندین و چند لپ تاپ تازه پا به نمایشگاه IFA 2017 گذاشت و ظاهراً همه این محصولات، به خانواده ذن بوک محدود نشده اند. بازوی گیمینگ ایسوس، یعنی برند ROG اخیراً از لپ تاپ گیمینگ Strix در دو مدل مختلف رونمایی کرده که بازی های ویدیویی گوناگونی اختصاص یافته اند. پیش از هر چیز، مدل SCAR Edition، مخصوصاً برای دوست داران بازی های اول شخص شوتر تدارک دیده شده است.

این لپ تاپ، از پردازنده های نسل هشتم Core i7 اینتل بهره می برد و مدل های مختلف کارت گرافیک GeForce GTX 10XX را در خود جای می دهد. علاوه بر این ها، SCAR Edition با دو نمایشگر 15 یا 17 اینچی قابل سفارش است که هر دو، از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کنند. به گفته ROG، این نمایشگرها، موشن بلور را از بین می برند و از طرف دیگر، مدل هایی همراه با نمایشگر 144 هرتزی و مدت پاسخدهی 7 میلی ثانیه نیز در راه است.

اما نمایشگر مناسب، تنها چیزی نیست که برای بازی های اول شخص به آنها نیاز دارید و Strix SCAR Edition، از یک کیبورد شبیه به کیبورد دسکتاپ نیز بهره مند شده که سرعت عمل گیمرها را افزایش می دهد. با این همه، اگر علاقه ای به بازی های اول شخص نداشته و ترجیح می دهید به سراغ بازی های سبک MOBA مانند League of Legends یا Dota 2 بروید، ایسوس لپ تاپ Strix Hero Edition را برای شما در نظر گرفته است.

از نظر مشخصات سخت افزاری داخلی، Hero Edition هیچ تفاوتی با SCAR ندارد اما بزرگ ترین وجه تمایز، نمایشگر عریض آن با گاموت رنگی sRGB صد درصدی است که دقت رنگ و کنتراست را بهبود می بدهد. بدیهی است در بازی های موبا و استراتژیک که باید همه چیز را روی صفحه در نظر داشته باشید، یک نمایشگر عریض بسیار کاربردی تر ظاهر می شود. ROG همچنین وعده عمر 20 میلیون فشار دکمه برای کیبورد لپ تاپ خود داده که در این صورت، برای مدت های طولانی نیازی به تغییر سخت افزار خود نخواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ashkan
    ashkan | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    لپ تاپ گیمینگ خریدن اشتباه محضه با این قیمت بهترین دسکتاپ میشه خرید

  • mohpf1996
    mohpf1996 | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    لپتاپ گیمینگ فقط predator21x ?

    • agha
      agha | ۸ شهریور ۱۳۹۶

      اون لپتاپ نیست گوشت کوبه ،دسکتاپ ازش قابل حمل تره

مطالب پیشنهادی