ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Adapticons؛ شخصی ساز آیکن های اندروید

اگر عاشق شخصی سازی اندروید هستید، به هیچ وجه اپلیکیشن امروز را از دست ندهید. Adapticons ابزاریست که می تواند آیکن اپلیکیشن های نصب شده روی سیستم عامل را تغییر بدهد، طوری که از نمونه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

اگر عاشق شخصی سازی اندروید هستید، به هیچ وجه اپلیکیشن امروز را از دست ندهید. Adapticons ابزاریست که می تواند آیکن اپلیکیشن های نصب شده روی سیستم عامل را تغییر بدهد، طوری که از نمونه اصلی قابل شناسایی نباشند؛ اپلیکیشنی برای آنکه آیکن های اندروید را به شکلی دربیاورید که کاملا مطابق سلیقه و دلخواه شماست.

Adapticons کار ساده ای انجام می دهد. با نصب و ورود به آن، اولین چیزی که می بینید فهرست اپلیکیشن هایی است که در اندروید نصب کرده اید. آیکن هر کدام از این اپلیکیشن ها به صورت جداگانه قابل ویرایش و تغییر هستند.

مثلا بیایید فرض کنیم که آیکن اینستاگرام باشمایل پیش فرضش را دوست ندارید. Adapticons ابزاری در اختیارتان گذاشته که در بعضی خصوصیات این آیکن دست ببرید: این که شکل آیکن لزوما مربعی نباشد، ابعادش تغییر کند، بتوانید جهت چرخش آن را عوض کنید یا اینکه برای ست کردن آیکن با یک والپیپر مشکی رنگ هایش را از آن بگیرید.

Adapticons انواع و اقسام شکل ها را برای تغییر ظاهر آیکن در اختیارتان می گذارد که البته همه آن ها هندسی نیستند. شکل های جالبی مثل قطعه پازل، گل، مثلث و قطره اشک هم در بین اشکال اپلیکیشن دیده می شود تا دست تان برای ایجاد تغییرات حسابی باز باشد.

به جز این تغییر رنگ پس زمینه و اضافه کردن سایه به آیکن هم امکانات دیگری هستند که به لطف شان می توانید پکیجی از آیکن های زیبا و هنرمندانه بیافرینید. نکته بسیار عالی در مورد Adapticons اینکه از آیکن پک های شخص ثالث هم پشتیبانی به عمل می آورد.

این یعنی می توانید پکیج آیکن مورد علاقه تان را از اینترنت دانلود کنید و با Adapticons به ویرایش آن بپردازید تا از نتیجه نهایی کاملا راضی باشید. آیکن هایی که با این اپلیکیشن می سازید در فرمت PNG قابل ذخیره و اشتراک گذاری هستند، هر چند که توسعه دهندگان امکان ساخت پکیج از آن ها را هم برای شما تدارک دیده اند.

خوشبختانه پکیج های ساخته شده با Adapticons را می توانید به لانچرهای پرطرفدار (مثل Nova Launcher) منتقل کنید که در آن ها قابل استفاده باشند. اما اگر هدفتان از نصب Adapticons این است که صرفا دستی به سر و روی یکی دو تا از آیکن های اپ هایتان کشیده باشید، می توانید از آیکن های ویرایش شده میان بر بگیرید و آن ها را جایگزین آیکن های اصلی کنید.

Adapticons تمام این امکانات را به رایگان در اختیار کاربران گذاشته، هر چند برای باز کردن بعضی آیتم ها (مثل شکل های متفرقه برای آیکن) می بایست اپلیکیشن را با پرداخت یک دلار به نسخه کامل ارتقاء بدهید.

برای دانلود این اپلیکیشن خوب شخصی سازی می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه نمایید.

دانلود از گوگل پلی 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی