ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Archos از موبایل ها و تبلت های جدید خود در IFA 2017 رونمایی کرد

شرکت فرانسوی Archos هم در نمایشگاه IFA 2017 برلین حاضر بود و تعدادی دستگاه جدید را به نمایش گذاشت. تلفن های ارزان قیمت این شرکت همراه با تبلت ها و دیوایس های سخت جان، از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

شرکت فرانسوی Archos هم در نمایشگاه IFA 2017 برلین حاضر بود و تعدادی دستگاه جدید را به نمایش گذاشت. تلفن های ارزان قیمت این شرکت همراه با تبلت ها و دیوایس های سخت جان، از جمله کالاهای این کمپانی در برلین بودند.

سری Archos Access در چهار مدل مختلف با نمایشگرهای 4، 4.5، 5 و 5.5 ارائه می شود. همه آن ها پردازنده چهار هسته ای با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارند. قیمت آن ها نیز از 50 یورو آغاز شده و تا 80 یورو می رود که بسته به اندازه نمایشگر باید بهای متفاوتی پرداخت.

Archos Core 50 یک نمایشگر IPS اچ دی 5 اینچی با پردازنده 4 هسته ای دارد. دو مدل از این تلفن همراه وجود دارد: یکی با 2 گیگابایت رم و دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی و یک مدل ارزان تر با 1 گیگابایت رم و دوربین های 8 و 2 مگاپیکسلی.

از آنجایی که دستگاه ها برای کاربران معمولی تر طراحی شده، بنابراین انواع بدنه های رنگی برای آن در نظر گرفته شده که متفاوت ترین این رنگ ها قرمز و زرد هستند.

موبایل دیگر با نام Archos Sense 47X یک موبایل مقاوم است. مقاوم در برابر آب، گرد و غبار و حتی ضربه. فرانسوی ها در نظر دارند این موبایل 130 یورویی را با نمایشگر 4.7 اینچی IPS، یک گیگابایت رم و 3 هزار میلی آمپر باتری عرضه کنند.

Archos Sense 101X اما به عنوان تبلت 10.1 اینچی، 200 یورو قیمت گذاری شده. 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، درگاه میکرو اس دی و باتری 6 هزار میلی آمپری از دیگر ویژگی های دستگاه هستند. به گفته Archos، این تبلت در آب و هوای نامساعد هم می تواند دوام بیاورد.

اگرچه موبایل های نام برده چندان مورد استقبال علاقه مندان به تلفن های هوشمند نیست اما فرانسوی ها پرچمدارهای جدیدی هم تحت عنوان Diamond Alpha معرفی کردند.

Diamond Alpha+ موبایلی با نمایشگر تمام اچ دی و 5.2 اینچی است که چیپست اسنپدراگون 653 درون خود دارد و 6 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می کند و قیمتی معادل 400 یورو دارد.

Archos Diamond Tab نیز تبلت پرچمدار این شرکت فرانسوی با نمایشگر 10.1 اینچی و سخت افزاری مناسب است. یک پردازنده 6 هسته ای با جی پی یو Mali-T860 روی چیپست Rockchip 3399 قرار دارد و این دو در کنار 4 گیگابایت رم به عنوان قلب تپنده دستگاه عمل می کنند. 64 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر QHD+ با رزولوشن 2560 در 1600 و باتری 6600 میلی آمپری از دیگر مشخصات این دستگاه 300 یورویی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ajamali95
    ajamali95 | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    هنوز به وى ٣٠ نميرسن

  • loganlegend
    loganlegend | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    آوه موبایل مقاومش رکورد حاشیه رو زد

  • MOhammad AyatOllahi
    MOhammad AyatOllahi | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    چرا خوندم FIFA 2017 ?

    • farshidbarsam
      farshidbarsam | ۹ شهریور ۱۳۹۶

      mordam az khande ???

مطالب پیشنهادی