ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندی روبین به خاطر اشتباه «تحقیرآمیز» اسنشال و افشای اطلاعات کاربران عذرخواهی کرد

مدتی پیش، ایمیلی مشکوک برای پیش خرید کنندگان موبایل اسنشال فرستاده شد که از آن ها می خواست تصویر گواهینامه و اطلاعات مشابه دیگری را برای تایید هویت ارسال کنند. به گفته اندی روبین که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

مدتی پیش، ایمیلی مشکوک برای پیش خرید کنندگان موبایل اسنشال فرستاده شد که از آن ها می خواست تصویر گواهینامه و اطلاعات مشابه دیگری را برای تایید هویت ارسال کنند. به گفته اندی روبین که اخیراً در بیانیه ای به عذرخواهی در این رابطه پرداخته، ایمیل مورد اشاره به هیچ وجه تلاشی برای فیشینگ یا کلاه برداری نبوده و بلکه این ایمیل واقعاً از داخل کمپانی و از سوی یکی از کارمندان ارسال شده است.

خالق پلتفرم اندروید می گوید واحد پشتیبانی مشتریان کمپانی اش، اشتباهی «تحقیرآمیز» مرتکب شده و یکی از کارمندان این بخش، با ایمیل اکانتی تنظیم نشده، از برخی مشتریان خواسته اطلاعات خود را ارسال کنند. به تبع همین ایمیل، «تقریباً 70 مشتری اطلاعات حساس خود را برای گروه کوچک دیگری از مشتریان ارسال کرده اند».

متاسفانه، کمپانی اسنشال نمی تواند این اطلاعات را از اینباکس مردم پاک کند و امکان بازداری آنها از کپی برداری از این اطلاعات نیز وجود ندارد. اسنشال به افرادی که تحت تاثیر این اشتباه قرار گرفته اند، وعده یک سال بیمه سرقت هویت LifeLock را داده است و همچین گفته که چنین اشتباهی، هیچوقت تکرار نخواهد شد.

روبین می گوید که از همین حالا، گام هایی برای جلوگیری از وقوع مجدد این اتفاق در آینده برداشته شده است. پیش از هر چیز، ایمیل اکانت تنظیم نشده مورد اشاره از کار افتاده و از طرف دیگر، کمپانی اسنشال سرمایه بیشتری را صرف زیرساخت ها و پشتیبانی مشتریان خود کرده که عناصر مهمی برای رشد هرچه بیشتر آن به شمار می روند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۱ شهریور ۱۳۹۶

    تو ایران ایرانسل همه چیز مردم رو منتشر کرد هیشکی صدا بیرون نیومد

مطالب پیشنهادی