ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت های جدید مایکروسافت آفیس اندروید ماه آینده از راه می رسند

اگر جزو اعضای اینسایدر مایکروسافت آفیس هستید، خبر خوبی برایتان داریم. غول نرم افزاری تصمیم گرفته که چند مورد از جدیدترین قابلیت های آفیس اندروید را برای تست در اختیار اعضای برنامه اینسایدر خود قرار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

اگر جزو اعضای اینسایدر مایکروسافت آفیس هستید، خبر خوبی برایتان داریم. غول نرم افزاری تصمیم گرفته که چند مورد از جدیدترین قابلیت های آفیس اندروید را برای تست در اختیار اعضای برنامه اینسایدر خود قرار بدهد.

در همین راستا هر سه اپلیکیشن آفیس (ورد، اکسل و پاورپوینت) برای اینسایدرها به روز رسانی شده که به جز قابلیت های جدید، ارتقای امنیت و تجربه کاربری را برای آنان به ارمغان آورده است.

حالا کاربران پاورپوینت در اندروید می توانند به اسلایدهای خود انیمیشن اضافه کنند

از میان مهم ترین قابلیت های جدید آفیس، می توان به اشتراک گذاری تغییرات لحظه ای در فایل های ورد اشاره کرد. از این پس کاربران ورد در اندروید می توانند ببینند که دوستان و همکاران شان در لحظه روی چه فایل هایی کار می کنند. همچنین قادر به مشاهده تغییرات در لحظه تایپ شدن هم هستند تا به لطف این خصوصیت بهتر از همیشه به تعامل با همکاران خود بپردازند.

با این به روز رسانی، هر سه اپلیکیشن آفیس در برابر بدافزارها نفوذ ناپذیر شده اند، چرا که مایکروسافت از این پس لینک های مشکوک به آلودگی را در اسناد، برگه های کاری و پرزنتیشن ها مسدود می کند.

مضاف بر این، اضافه کردن صفحات خالی به فایل های ورد هم آسان تر شده و حالا با یک اشاره انجام می گیرد. و در نهایت حالا کاربران پاورپوینت در اندروید می توانند به اسلایدهای خود انیمیشن اضافه کنند؛ قابلیتی که در نسخه های پیشین اپلیکیشن وجود نداشت.

تمامی قابلیت هایی که گفتیم از امروز در اختیار کاربران اینسایدر قرار گرفته اند، اما بقیه افراد برای دسترسی به آن ها باید تا ماه سپتامبر منتظر بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی