ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مروری بر قابلیت های جدید اکسپریا XZ1 و XZ1 Compact

سونی پرچمداران خود را در نمایشگاه IFA 2017 برلین رونمایی کرد و حالا نوبت به ما رسیده تا ببینیم آیا این تلفن های جدید قابلیت های مناسبی دارند تا 600 الی 700 دلار بابت آن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۰

سونی پرچمداران خود را در نمایشگاه IFA 2017 برلین رونمایی کرد و حالا نوبت به ما رسیده تا ببینیم آیا این تلفن های جدید قابلیت های مناسبی دارند تا 600 الی 700 دلار بابت آن ها کنار بگذاریم یا خیر. در ادامه به سراغ مرور 8 نکته اصلی پیرامون دو دستگاه اکسپریا XZ1 و XZ1 Compact می رویم.

سریع ترین چیپست یا اسنپدراگون 835 - وجود چنین پردازنده قدرتمندی سبب می شود تا XZ1 را بتوان همتایی واقعی برای دیگر تلفن های همراه اندرویدی نامید.
4 گیگابایت رم - نسبت به سال گذشته پیشرفت محسوسی است و در حال حاضر 4 گیگابایت حتی بیشتر از کافی است.
نمایشگر HDR - مشخص نیست که این نمایشگر از استاندارد HDR10 یا دالبی ویژن پیروی می کند اما قابلیت HDR یک سر و گردن نمایشگر این موبایل ها را بالاتر از رقبا خواهد برد.
سبک تر و باریک تر - یکی از عمده مشکلات موبایل های سونی، سنگین بودن و ضخامتشان است که حالا در XZ1 نسبت به XZ شاهد سبک تر شدن و باریک تر شدن آن هستیم.
دوربین موشن آی - این تلفن همراه با دوربین 19 مگاپیکسلی و سنور Exmor RS ارائه می شود که قابلیت فیلم برداری فوق آهسته به صورت 960 فریم در هر ثانیه را فراهم می آورد. قابلیت Predictive Capture نیز تا 2 ثانیه پیش از اینکه حتی شاتر دوربین را فشار دهید فیلم برداری می کند تا هیچ لحظه ای را از دست ندهید.
اسکن سه بعدی - این قابلیت به شما اجازه می دهد تا در کمتر از 60 ثانیه یک تصویر کاملا سه بعدی بسازید. این قابلیت چهار حالت اسکن صورت، اسکن سر، اسکن غذا و فرم آزاد دارد که با استفاده از آن می توان نبوغ بسیاری به خرج داد.
اندروید اوریو - این دو تلفن همراه اولین هایی هستند که با اندروید اوریو معرفی شده اند. بنابراین حین عرضه، با این سیستم عامل ارائه خواهند شد.
شارژ سریع - شارژ کردن XZ تقریبا 3 ساعت طول می کشد در حالی که XZ1 به قابلیت شارژ سریع مجهز شده و این رقم قرار است کاهش چشمگیری پیدا کند. هنوز مشخص نیست اما به زودی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • no one
    no one | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    مگه میشه سونی باشه و بد باشه؟

    • Alireza
      Alireza | ۹ شهریور ۱۳۹۶

      ن اصصلاااا.مخصوصا حاشیه های زیباش

مطالب پیشنهادی