ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین بدون آینه اولیمپوس E-M10 Mark III
تکنولوژی

اولیمپوس دوربین بدون آینه E-M10 Mark III را با پشتیبانی از ویدیوهای 4k معرفی کرد

سری دوربین های میان رده و بدون آینده E-M10 کمپانی اولیمپوس از محبوبیت نسبتاً مناسبی در میان کاربران عادی و نیمه حرفه ای برخوردار هستند. به همین مناسبت این شرکت ژاپنی اقدام به معرفی نسخه جدیدی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

سری دوربین های میان رده و بدون آینده E-M10 کمپانی اولیمپوس از محبوبیت نسبتاً مناسبی در میان کاربران عادی و نیمه حرفه ای برخوردار هستند. به همین مناسبت این شرکت ژاپنی اقدام به معرفی نسخه جدیدی از این دوربین ها با نام E-M10 Mark III کرده است. مهمترین ویژگی این محصول جدید امکان ثبت ویدیوهای 4K است.

این دوربین قابلیت تصویر برداری تمام اچ دی در نرخ فریم ۱۲۰ را دارد

همانند موبایل های هوشمند، دوربین های عکاسی و فیلمبرداری نیز نسل به نسل به سمت کوچک تر و سبک تر شدن پیش می روند. اما E-M10 Mark III به هیچ وجه از این قاعده پیروی نکرده است، چرا که هم از لحاظ ابعاد و هم وزن شاهد بزرگ تر شدن اعداد نسبت به نسخه قبلی هستیم.

البته کمی سنگین بودن در عالم عکاسی حرفه ای چندان هم بد نیست، چرا که پایداری دوربین در دست را برای ثبت تصاویر بدون لرزش افزایش می دهد. ضمن این که این محصول وارث تمام ویژگی های ارزشمند نسل قبل خود از جمله پایدارساز تصویر ۵ محوره، نمایشگر متحرک و منظره یاب با وضوح ۲.۳۶ میلیون نقطه است.

علاوه بر این ها، حالا E-M10 Mark III می تواند ویدیوهای تمام اچ دی را با نرخ فریم ۱۲۰ به ثبت برساند. این رقم در مورد ویدیوهای 4K به ۶۰ فریم کاهش می یابد که عددی کاملاً قابل قبول است. این افزایش کارایی به لطف بهره مندی دوربین مورد بحث از پردازنده TruePic VIII به عنوان جدیدترین پردازنده ساخت اولیمپوس میسر شده. ضمن این که سامانه فوکوس خودکار این دوربین نیز حالا از ۱۲۱ نقطه پشتیبانی می کند. این عدد در Mark II برابر با ۸۱ نقطه بود.

سنسور کراپ به کار رفته E-M10 Mark III شاید نتواند با سنسورهای فول فریم مدل های گران قیمت تر رقابت کند، اما به لطف پردازنده جدید و برخی بهینه سازی های دیگر شاهد کیفیتی بسیار بهتر چه در زمینه عکاسی و چه در زمینه فیلمبرداری هستیم.

دوربین جدید بدون آینده اولیمپوس از اواخر ماه سپتامبر (مهر ماه) با قیمت ۶۴۹ دلار برای بدنه راهی بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    دوربین های معرکه‌ای داره ولی توی ایران لنزش پیدا نمی‌شه، در زمان فروش هم به مشکل می‌خورید.

  • Behzad4375
    Behzad4375 | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    عاشق این شرکت هستم. همه ی دوربیناش آخرشن... در هر قیمتی که بخواید دوربین بخرید الیمپوس معمولا بهترین ها رو داره... کانن و نیکونم بد نیستند.

مطالب پیشنهادی