ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتو X4 رسما معرفی شد؛ نمایشگر 5.2 اینچی و دوربین دوگانه در پوششی آشنا

موتورولا بعد از مدت ها انتظار بالاخره تلفن همراه Moto X4 را دوباره احیا کرد تا فاصله میان Moto G و Moto Z را با یک اسمارتفون شایسته پر کند. این دستگاه قرار است از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۳:۱۸

موتورولا بعد از مدت ها انتظار بالاخره تلفن همراه Moto X4 را دوباره احیا کرد تا فاصله میان Moto G و Moto Z را با یک اسمارتفون شایسته پر کند. این دستگاه قرار است از ماه سپتامبر عرضه شود و 399 دلار نیز قیمت برای آن در نظر گرفته شده است.

در زیر نمایشگر تمام اچ دی 5.2 اینچی این دستگاه، یک پردازنده اسنپدراگون 660 همراه با 3 یا 4 گیگابایت رم جای خوش کرده و انرژی خود را از باتری 3 هزار میلی آمپری تامین می کنند.

موتو X4 ضد آب و ضد غبار است و یک جک هدفون نیز برای آن در نظر گرفته شده. خریداران می توانند علاوه بر انتخاب حافظه رم، حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی را نیز انتخاب کنند.

دو دوربین 12 و 8 مگاپیکسلی در قسمت پشتی در نظر گرفته شده که البته هیچ کدام به OIS مجهز نیستند ولی دوربین 12 مگاپیکسلی گشودگی لنز f/2.0 دارد که می تواند بسیار در عکاسی موثر واقع شود.

موتورولا در نمایشگاه IFA 2017 برلین فقط از قیمت و تاریخ عرضه دستگاه در اروپا خبر داده ولی احتمالا به زودی قیمت و تاریخ عرضه آن در سایر نقاط جهان نیز به گوشمان خواهد رسید. 400 دلار در واقع قیمت مدلی است که همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amirhesamsheikhi
    amirhesamsheikhi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    از جلو خوبه ولی از عقب فاجعست

  • King_smartphones
    King_smartphones | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    موتو ایکس ۴ اولین گوشی موتورلا هستش که بعد واگذاری موتورلا به لنوو به دلم نشست. خدایی یکی از قدرتمندترین و زیباترین میان رده های حال حاضر بازار خواهد بود حالا مونده قیمت گذاری که باید منصفانه باشه. از نظر ظاهری موتورلا داره به بلوغ میرسه ایکاش پرچمدار امسالش این شکلی بود?

  • yashar
    yashar | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    رو بروش شبیه گلکسی اس۳ هستش ولی

مطالب پیشنهادی