ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی تیزرهای تبلیغاتی سه موبایل تازه خود را منتشر کرد [تماشا کنید]

ظهر امروز و در جریان کنفرانس سونی در IFA 2017، کمپانی ژاپنی از سه اسمارت فون تازه اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ1 Compact و اکسپریا XA1 Plus رونمایی کرد. دو موبایل نخست، پرچمداران تازه سونی به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

ظهر امروز و در جریان کنفرانس سونی در IFA 2017، کمپانی ژاپنی از سه اسمارت فون تازه اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ1 Compact و اکسپریا XA1 Plus رونمایی کرد. دو موبایل نخست، پرچمداران تازه سونی به حساب می آیند و جزو نخستین اسمارت فون هایی هستند که به صورت پیش فرض، همراه با اندروید 8.0 اوریو از جعبه بیرون می آیند. اما میان رده XA1 Plus (با اندروید 7 نوقا) را نیز نباید دست کم گرفت که به باتری غول آسای 3430 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از این منظر، در میان موبایل های سونی سرآمد است.

حالا که این سه موبایل به صورت رسمی معرفی شده اند، سونی برای هر کدام یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده است که مهم ترین ویژگی آنها را به نمایش می گذارند. به عنوان مثال ویدیوی مربوط به XZ1، روی نرم افزار اسکن سه بعدی 3D Creator، مقاومت در برابر آب و ویدیوهای سوپر اسلو موشن تمرکز دارد.

برای یادآوری باید گفت که XZ1، نخستین موبایل از میان این سه دیوایس خواهد بود که راهش را به بازار باز می کند و در تاریخ 19 سپتامبر، با قیمت 699 دلار در دسترس قرار می گیرد. از طرف دیگر، برای عرضه مدل کامپکت در تاریخ 4 اکتبر و با قیمت 599 دلار برنامه ریزی شده و در نهایت، با فاصله ای چند هفته ای، XA1 Plus با قیمت 379 دلار از راه خواهد رسید. در ادامه، سه تیزر تبلیغاتی سونی قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mostafa8p
    Mostafa8p | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    سونی سلطان طراحی ??

  • no one
    no one | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    اون قسمتی که دارن میرقصن توی ویدیو سومی رو سانسور کنید وگرنه با برخورد قاطع (???) کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه روبرو خواهید شد. با تشکر

مطالب پیشنهادی