ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نینتندو به خاطر نقض حقوق پتنت به پرداخت 10 میلیون دلار محکوم شد

روز گذشته، هیئت منصفه دادگاهی در ایالت دالاس، شعبه آمریکای نینتندو را به خاطر نقض حقوق پتنت کمپانی iLife Technologies به پرداخت 10 میلیون دلار محکوم کرد. این پرونده قضایی، در سال 2013 شکل گرفت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

روز گذشته، هیئت منصفه دادگاهی در ایالت دالاس، شعبه آمریکای نینتندو را به خاطر نقض حقوق پتنت کمپانی iLife Technologies به پرداخت 10 میلیون دلار محکوم کرد. این پرونده قضایی، در سال 2013 شکل گرفت و iLife، نینتندو را به نقض حقوق پتنت خود به هنگام توسعه کنترلر حرکتی کنسول Wii متهم کرد.

تکنولوژی پتنت iLife، به گونه ای طراحی شده بود که زمین خوردن افراد مسن را تشخیص داده و به والدین اجازه دهد کودکان خود را برای پیشگیری از «سندروم مرگ ناگهانی نوزاد» تحت نظر داشته باشند. این کمپانی در سال 2013، طلب 144 میلیون دلار، یا چهار دلار به ازای 36 میلیون سیستم Wii فروخته شده، کرد و خواست که نینتندو از استفاده از این تکنولوژی منع شود.

نینتندو سپس گفت که هیچ پتنتی را نقض نکرده و اطلاعات داخل پتنت iLife، به درستی نوشته نشده اند. گفتنی است iLife در زمان تشکیل پرونده علیه نینتندو، از شرکت های دیگری مانند فیت بیت و Under Armor نیز به دلیل مشابهی شکایت کرد؛ با این همه، پرونده های فیت بیت و Under Armor مختومه اعلام شد و احتمالاً iLife خارج از دادگاه با این دو به توافق رسیده است. ضمناً گفته می شود که نینتندو به دنبال برگزاری دادگاه تجدید نظر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی